وزیر کشور گفت: گزينه هايي را برای استانداری ۱۴ استان آماده داريم و روز يكشنبه آنها را به دولت مي بريم و اگر ادامه پيدا كند سرپرست منصوب خواهيم كرد.
کد خبر: ۹۰۷۵۸۲۶
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه گردهمایی استانداران سراسر کشور و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز با استانداران، معاونین سیاسی و اقتصادی ، موضوع معطوف به تحلیل شرایط اقتصادی، نوع همکاری ها، توانمندی ها و ظرفیت هایی که استان های ما در این شرایط می‌توانند داشته باشند بود.

وی افزود:رئیس کل بانک مرکزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه حضور داشتند تا شرایط را توضیح دهند و خواسته ها و توقعاتشان را بگویند. استانداران نظرات و مشکلات و راه حل هایی که می توانند با آن ظرفیت های اقتصادی را فعال کنند مطرح کردند و جمع بندی خوبی هم انجام شد.

رحمانی فضلی ادامه داد: همچنین ١٤ تن از استانداران مشمول قانون منع به کار گیری بازنشستگان هستند که امروز به نوعی جلسه خداحافظی بود که آرزوی توفیق و خدمت بیشتر به نظام جمهوری اسلامی را برای آنها داریم.

وزیر کشور در خصوص جایگزین ١٤ استاندار بازنشسته، گفت: گزینه هایی را آماده داریم و تا روز یکشنبه آنها را به دولت می بریم و اگر ادامه پیدا کند سرپرست منصوب خواهیم کرد.

ارسال نظرات