در بیانیه بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود به مناسبت ۲۰ آبان سالروز سفر مقام معظم رهبری به شاهرود تاکید شده است: جوانان مؤمن، پرنشاط و باطراوت، افق کاملاً امیدوارکننده‌ای برای آینده این منطقه پربرکت ترسیم می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۷۵۸۲۲
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود به مناسبت ۲۰ آبان ماه سالگرد سفر مقام معظم رهبری به شاهرود بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:
آبان ماه یادآور یاد و خاطره سفرعزیزی است که مردم دیار معلمان دین و اخلاق بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بی صبرانه منتظر قدوم مبارکش بودند.
دیار مردم با صفا، دل‌های با صفا و شهر با صفا، در طول جنگ تحمیلی با تقدیم بیش از ۱۷۰۰ شهید نقش بسزایی را ایفا کرد در بیستم آبان ماه سال هزار و سیصد و هشتاد و پنج در استقبال و میهمان‌نوازی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی روز‌هایی شکوهمند و به یادماندنی را رقم زد.
امروز به یمن قدوم مبارکش مردم حال و هوای خاصی دارند و حتی خیابان‌ها و درختان و هوای مطبوع شهر نیز گواه قدم رنجه این عزیز است که با آمدنش جان دیگری در کالبد مردم این شهرستان و استان جاری گردید و با آمدن خورشید ولایت پاییز دیار معلمان دین و اخلاق بهاری شد.
امسال که دوازدهمین سالروز ورود حضرت آقا به استان و شهرستان شاهرود است به فضل الهی سفر تاریخی و ماندگار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در پرتو استمرار وحدت، آگاهی، وفاداری و هوشیاری آحاد مردم و در سایه شکوفایی استعداد‌های کم‌نظیر مردم مجاهد به‌ویژه جوانان مؤمن، پرنشاط و باطراوت، افق کاملاً امیدوارکننده‌ای برای آینده این منطقه پربرکت ترسیم می‌کند.
امید است راهبرد‌های مهم و اصولی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در طول سالیان گذشته و امسال مورد توجه همه مسؤولین و مردم قرار گیرد و شاهد پیشرفت و تعالی کشور در همه زمینه‌ها با حضور نسل نوجوان و‌جوان جامعه برای آینده روشن نظام اسلامی باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها