یک نخبه بسیجی گفت: نقشه های دشمنان استکباری علیه زبان قرآنی با برنامه‌هایِ استکباری در بسط زبان انگلیسی در ایران و دنیا را باید به شکل عمیق تری نگاه کنیم که می طلبد این معضل از ریشه درمان شود.
کد خبر: ۹۰۷۵۸۲۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی؛ اکبر بیاتی از فعالین "زبان مقاومت" و از شاگردان خانم دکتر قهرمانی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: زبان بستر حیاتِ فکری و معنوی هر انسان است که حفظ سلامت و نورانیت آن، از نقشه های دشمنان، وظیفة الهی ماست.

بیاتی افزود: همان‌طور که غذای سالم نتیجه کشاورزی و طبیعتی پاک است، علم و معرفتِ صواب و پاک هم وابسته به زبانی سالم و درست است، در مقابل محصولاتی که ژنتیک آنها دست کاری شده است به تراریخته ها تبدیل شده اند.

این فعال گرافیکی تصریح کرد: نتایج حرف و کار پژوهشگر و عالمی که در محیط زبانی آلوده و ناسالم فکر و فعالیت می‌کند تولیدی غیر از تراریخته ها نخواهد داشت.

وی توضیح داد: سموم و کودهای مصنوعی و شیمیایی میوه‌هایی ظاهراً زیبا و درشت با باطنی مضر و بی‌مزه و بی‌فایده به‌بار می‌آورند، مفاهیم و سنت‌هایِ زبانی مصنوعی و شیمیایی هم معرفتی مسموم و انقضاء گذشته را تولید می‌کنند.

بیاتی با اشاره به نقشه های مشترک برای حذف زبان قرآن در کشورهای اسلامی گفت: مقاومت در برابر انواع حمله های شیطانی دشمنان استکباری، چالش مشترک اکثر کشورهای دوستمان از قبیل: مالزی و اندونزی، هند و پاکستان، اوگاندا، استرالیا و نیوزلند، ترکیه، لبنان و فلسطین و آفریقای جنوبی است و همانطور که در این چند سال اخیر منطقه و کشورهای اسلامی فقط با الگوی مقاومت نجات پیدا می کنند در برابر حربه های زبانی هم باید زبان مقاومت را راه بیندازیم،زبان مقاومت تلاش برای احیای زبان فطرت است.

وی ادامه داد: زبان عربی، فارسی، اردو، ترکی، مالایی و باقی زبان‌های مسلمانان هرکدام به نوبة خود گنجینه‌ای از حکمت و معرفت‌اند به دلیل اینکه آب حیات قرآن در آن‌ها جاری شده است که در مقابل آن زبان طاغوت توسط مستکبرین علم شده است.

بیاتی تأکید کرد: نقشه های دشمنان استکباری علیه زبان قرآنی با برنامه‌هایِ استکباری در بسط زبان انگلیسی در ایران و دنیا را باید به شکل عمیق تری نگاه کنیم که می طلبد این معضل از ریشه درمان شود.

وی با اشاره به نقشه های دشمنان استکباری پس از جنگ جهانی دوم در کشورهای اسلامی گفت: برنامه‌های جهانی آموزش زبان انگلیسی پس از جنگ جهانی دوم که توسط وزارت امور خارجه آمریکا و نهادهای سیاسی مرتبط آنها در جهان پیگیری می شود نشان از پیچیدگی های این جنگ زبانی است.

بیاتی تأکید کرد: باطن زبان ما باید الهی باشد آن وقت همین زبان انگلیسی در خدمت اعتلای معارف اسلامی قرار می گیرد.

وی افزود: اگر اجازه دهیم که بیگانگان در بنیانِ مرصوص فکر و تاریخ و جامعة ما نفوذ کنند آن وقت فارسیِ مُستَحیل در فرهنگ استکباری هم می‌تواند تأمین کنندة منافع مستکبرین باشد.

بیاتی در پایان خاطر نشان کرد: آنچه عشق و علاقه ما را به صیانت از زبان فارسی وامی‌دارد گنج عظیم الهیِ نهفته در این زبان است و از طرفی هم می توانیم میراثی که برای ما به امانت گذاشته شده را حفظ کنیم و هم سلامت جامعه خود را حفظ کنیم.

ارسال نظرات