نشست های تعامل و‌هم افزایی سازمان بسیج اصناف استان با ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۵۸۱۸
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در راستای رسیدگی به مشکلات اصناف و بازاریان و معرفی سازمان بسیج اصناف بعنوان بازوی اصناف استان جلسات تعامل و هم افزایی با ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف و روسای اتحادیه ها و اماکن نیروی انتظامی توسط بسیج اصناف استان صورت پذیرفت.
در این راستا مسؤولین سازمان بسیج اصناف با برگزاری جلسات با مسؤولین این ادارات و نهادها ضمن تعامل و هم افزایی بر همراهی و کمک به این سازمان ها در جهت رفع مشکلات مردم تاکید کردند.
سرهنگ پاسدار محمد یعقوبی رئیس سازمان بسیج اصناف استان سمنان با تاکید بر اهمیت اصناف در طول انقلاب اسلامی و در خط مقدم بودن این قشر در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن افزود: امروز در جنگ اقتصادی دشمن نیز یکی از ارکان حاضر در میدان مقابله اصناف و بازاریان هستند که با تلاش خود در جهت مقابله با تهدیدات دشمنان بر آمده و در میدان حمایت از معیشت و اقتصاد خانوار ایرانی حضور دارند.
وی با اشاره به برگزاری جلسات تعامل و هم افزایی این سازمان با ادارات مختلف گفت: در این جلسات بر همکاری و همراهی بسیج در راستای کمک به این سازمان ها در مسیر تحقق دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهداف این سازمان ها در برطرف کردن مشکلات مردم تاکید شد.
وی با بیان اینکه این تعامل توسط حوزه های بسیج اصناف در شهرستان های استان نیز انجام شده است افزود: در این تعامل و همکاری خواهیم توانست با همراهی و همکاری در جهت برطرف نمودن بخشی از مشکلات جامعه قدم برداشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها