مسئول دبیر خانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با تاکید بر اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: تور رسانه ای ویژه کتابخانه های عمومی مساجد استان البرز برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۷۵۸۱۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، «حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست اداری هفتگی که صبح امروز (۱۹ آبان) در دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز برگزار شد، گفت: همزمان با آغاز هفته کتاب تور رسانه ای به منظور بازدید اصحاب رسانه از کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز برگزار می شود.

برپایی تور رسانه ای ویژه کتابخانه های عمومی مساجد البرز

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: یکی از فعالیت های شاخص فرهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است که در این حوزه کتابخانه عمومی مسجد فعال هستند.

وی با بیان این مهم که یکی از اعتبارات کتابخانه ها از سهم نیم درصد شهرداری ها است، تصریح کرد: سهم نیم درصدی شهرداری ها برای ارتقاء سطح کتابخانه های عمومی یکی از موارد قانونی است که  از طرف مسئولان امر نسبت به این مقوله انتظار پیگیری می رود.

حجت الاسلام شکری توضیح داد: ارائه تجهیزات شامل قفسه، میز، صندلی و ... به کتابخانه ها از جمله محورهای حمایتی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

این استاد دانشگاه در پایان عنوان کرد: هفته کتاب و کتابخوانی فرصت موثری است تا اصحاب رسانه از نزدیک در جریان برنامه های کتابخانه های عمومی مساجد قرار گیرند، به همین منظور تور رسانه ای ویژه اصحاب رسانه با هدف بازدید از این فعالیت ها برگزار می شود.

ارسال نظرات