خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان در دیدار معاون فرهنگی دانشگاه آزاد واحد سمنان تاکید کرد: بسیج دانشجویی برنامه های گوناگونی برای حضور همه افراد در دانشگاه ها دارد.
کد خبر: ۹۰۷۵۷۸۸
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مسئول و جمعی از کارکنان بسیج دانشجویی استان سمنان با دکتر روحانی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که به میزبانی بسیج دانشجویی استان سمنان برگزار شد هم اندیشی و هماهنگی پیرامون برنامه های مشترک بحث و تبادل نظر گردید.
در ابتدای این دیدار روحانی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان گفت: با توجه به کاهش چشمگیر داوطلبان مقطع کارشناسی ، برنامه های بسیج دانشجویی باید چرخش درست و قابل ملاحظه ای به سمت مقاطع مختلف از قبیل کارشناسی ارشد و دکترا داشته باشد.
وی با پیشنهاد برگزاری دوره های توانمدسازی با حضور اعضای مختلف در بدنه بسیج تصریح کرد: برگزاری انواع مختلف دوره های توانمندسازی می تواند در زمینه جذب و همکاری دانشجویان در مقاطع گوناگون بسیار مهم و موثر باشد.
در ادامه این دیدار مهندس مرتضی دهرویه با ارائه کلی از مهم ترین برنامه هیا بسیج گفت : بسیج دانشجویی در طول سال برنامه های گوناگون و متنوعی برای حضور همه افراد دارد.
وی در ادامه افزود : 3 برنامه شاخص اردوهای جهادی ، راهیان نور و طرح ولایت از مهم ترین و اصلی ترین برنامه های بسیج دانشجویی استان سمنان در طی سال می باشد.
در انتهای این دیدار مدیران واحد های مختلف بسیج دانشجویی استان به بیان برنامه های آتی و پیش روی خود پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها