خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

مشکلات اقتصادی به دلیل سوءمدیریت است/انتقاد از رفتار برخی نمایندگان

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسؤولانی که اشرافی گرایی می‌کنند گفت: مسئولی که گرفتار زرق و برق اشرافی گرایی شده است، نمی‌تواند درد مردم را درک کند و این مسائل ربطی به تحریم‌ها ندارد و همه مشکلات به دلیل سوءمدیریت است.
کد خبر: ۹۰۷۵۷۸۱
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹
مشکلات اقتصادی به دلیل سوءمدیریت است/انتقاد از رفتار برخی نمایندگان
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در یادواره شهدای روستای ورجان قم اظهار کرد: دشمنان با دو هدف در راستای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران در زمان جنگ وارد شده و کوشیدند تا به اهداف شوم خود برسند که هیچ گاه موفق نشدند.

وی بیان کرد: نخستین هدف آن‌ها سقوط کامل نظام اسلامی ایران و هدف دیگر تجزیه کشور بود و می‌خواستند از این طریق اهداف خود را دنبال کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای این نظام و انقلاب هزینه‌های زیادی داده شده که شهدا و رشادت‌های آن‌ها موجب شد تا دشمنان با وجود اینکه پشتیبانی کشور‌های دنیا را داشتند، به نتیجه نرسند.

ذوالنور با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمنان همه تلاش خود را به کار گرفتند تا نظام اسلامی را ساقط کنند و صدام با تکبر تمام اعلام کرد که بقیه مصاحبه را در تهران انجام می‌دهد، اما امروزه به برکت خون شهدا و الطاف الهی شاهد جشن پیروزی انقلاب در ۴۰ سالگی هستیم.

وی به رشادت‌های شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: برخی می‌گویند که چرا باید جوانان ما در سوریه بجنگند، در صورتی که این حرف‌های دشمن است و جمهوری اسلامی با این تدبیر مرز و خاکریز جنگ خود را از کشور دور کرد، وگرنه باید امروز در داخل کشور با دشمن می‌جنگیدیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز ما در جنگ تبلیغاتی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی دشمن هستیم و اگر ولایت فقیه در این کشور نبود، دولت‌ها یا از طریق تکریم، یا تهدید و یا هر موضوع دیگر از مسیر دور شده بودند.

وی به وضعیت اقتصادی مردم ایران اشاره کرد و گفت: متاسفانه ماشین پنچر دولت امروزه به گونه‌ای شده که به علت کم کاری‌ها، مردم دچار مشکل شده اند.

ذوالنور با انتقاد از رفتار برخی نمایندگان مجلس اظهار کرد: متاسفانه برخی از نمایندگان اقداماتی که باید انجام دهند را انجام نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: امروز اگر سران سه قوه بخواهند گزارشی به مردم و مقام معظم رهبری بدهند، آیا می‌توانند گزارشی بدهند که باعث دفاع و سرافرازی باشد یا اینکه باید عرق شرم بریزند؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به تعداد بیکاران در جامعه اشاره کرد و گفت: متاسفانه ۸ میلیون و ۴۰۰ بیکار در جامعه وجود دارد معنی آن این است که این تعداد مشکلات خانوادگی و افسردگی و... در میان جوانان است و این یعنی از قدرت جوانان و نیروی کار جوان استفاده نمی‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسؤولانی که اشرافی گرایی می‌کنند گفت: مسئولی که گرفتار زرق و برق اشرافی گرایی شده است، نمی‌تواند درد مردم را درک کند و این مسائل ربطی به تحریم‌ها ندارد و همه مشکلات به دلیل عدم مدیریت است.

وی تصریح کرد: نه صدور نفت قطع شده است و نه مسائل ارزی کشور دچار مشکل شده است، پس چرا شاهد این حجم از کاهش ارزش پول کشور هستیم و آیا به جز بی‌عرضگی مسؤولان می‌توان اسم این موضوع را چیز دیگری گذاشت؟

بیست و دومین یادواره روستای شهدای ورجان با حضور امیرآبادی دیگر نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان و مردم روستا برگزار شد.

روستای ورجان یکی از روستای بخش کهک قم است که ۲۳ شهید را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است.
ارسال نظرات