خبرهای داغ:

آثار دفاع مقدس جز گنجینه و سرمایه های ما هستند و باید محفوظ بمانند

مسئول حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گتوند گفت:آثار دفاع مقدس جز گنجینه ها و سرمایه های ما هستند وباید محفوظ بمانند.
کد خبر: ۹۰۷۵۷۵۸
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷

غلامرضا استادی مسئول حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ناحیه مقاومت بسیج گتوند با اعلام این خبر اظهار داشت: هدف ما از ایجاد مرکز فرهنگی دفاع مقدس در این شهرستان این بود که بعد از پایان ۸سال دفاع مقدس آثار جنگ و دفاع مقدس محفوظ بماند چون که جز سرمایه ها و گنجینه های مهم ما هستند

وی گفت: این مرکز فرهنگی دفاع مقدس مکانی جهت گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان جبهه و جنگ است ونیاز است که مردم بخصوص نسل جوان و نوجوان ما برای آشنایی هرچه بیشتر با فرهنگ جهاد و شهادت و جانفشانی های شهدا و رزمندگان در طول ۸سال دفاع مقدس از این مکان و موزه فرهنگی دیدن نمایند.

استادی یادآوری کرد : مصاحبه با یادگاران ۸سال دفاع مقدس،پدر ومادران شهدا،جمع آوری عکس های شهدا،رزمندگان،وصیت نامه شهدا،برگزاری یادواره های شهدا در سطح شهرستان و حومه از دیگر کارهای صورت گرفته در مرکز فرهنگی دفاع مقدس می باشد.

استادی خاطرنشان کرد: آثار شهدا شامل عکس،وصیت نامه و زندگینامه شهدا،نقشه و ماکت عملیات ها،کتاب های دفاع مقدس،فعالیت های رزمندگان در موزه دفاع مقدس به نمایش گذاشته است.

وی در پایان گفت: این مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سال۱۳۹۶ افتتاح و همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ جهت بازدید عموم دایر می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها