خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ما را تحریم کردند که با فشار آوردن از این طریق، کشور را بر سر میز مذاکره بکشانند و آن را دست مایه ای برای تضعیف کردن ایران اسلامی قرار دهند.
کد خبر: ۹۰۷۵۶۹۲
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در میان عزاداران آستان مقدس امامزادگان باقریه علیهم السلام بیرجند، گفت: سبک زندگی مسلمانان بر پایه پیروی از قرآن و عترت است و رستگاری انسان بدون یکی از این دو مقوله محقق نخواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) در آخرین لحظات زندگی خویش حدیث ثقلین را به عنوان گوهری گرانبها به همه انسان‌ها هدیه کردند که براساس این حدیت قرآن و عترت با هم و در کنار هم انسان‌ها را در همه عصرها و همه نسل ها راهنمایی می‌کند.

 

عبادی با بیان اینکه گروهک تروریستی داعش در نتیجه بی‌توجهی به اهل بیت (ع) به وجود آمد افزود: آیاتی از قرآن که از طرف اهل بیت تفسیر شده، دور از انحراف است و برای تمامی مسلمانان قابل فهم می باشد.

 

وی اضافه کرد:  قرآن مجموعه‌ای هدایت‌گر و سعادت‌بخش است که ائمه اطهار (ع) به استخراج و تفسیر آموزه‌های این کتاب آسمانی پرداخته‌اند اما گاهی برخی انسان‌ها تنها ملاک رستگاری انسان را در قرآن می‌دانند و برخی از آیات آن را به انحراف و به نفع خود تفسیر می‌کنند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای بعد از پیامبر (ص)، حدیث ثقلین را نادیده گرفتند و برخلاف دستور آن حضرت گفتند که حسبنا کتاب‌الله، یعنی کتاب خدا ما را به تنهایی کافی است و زمینه تفرقه و جدایی در امت اسلامی را ایجاد کردند، از طرفی تفسیرهای گوناگون از آیات قرآن ارائه دادند و جامعه را دچار لغزش و انحراف کردند.

 

وی عنوان داشت:  ولایت فقیه پرتویی از ولایت خداست، زمانی که ولایت فقیه را رها کنیم به مشکلات زیادی دچار خواهیم شد بنابراین پیروی از ولایت فقیه چراغ راه مسلمانان برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی است.

 

عبادی متذکر شد:  قرآن منهای عترت به دلیل تفسیرهای مختلف نمی‌تواند باعث رستگاری انسان و پیشرفت جوامع اسلامی شود و مسلمانان برای پیشرفت جوامع خود به قرآن و عترت با هم تمسک جویند.

 

وی تصریح کرد: کنسولگری کشورها به عنوان یک پناهگاه در کشورهای دیگر محسوب می شود، اما می بینیم که آل سعود به بدترین شکل ممکن هموطن خود را با اره برقی به دلیل انتقادی که از حاکم این کشور انجام داده از بین می برد.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مذاکرات نمی تواند راه حلی برای رفع مشکلات مردم باشد چراکه جوامع غربی تنها بدنبال گرفتن منافع خود هستند.

 

وی خاطرنشان کرد:   امروز ما را تحریم کردند که با فشار آوردن از این طریق، کشور را بر سر میز مذاکره بکشانند و آن را دست مایه ای برای تضعیف کردن ایران اسلامی قرار دهند.

 

عبادی ادامه داد: دشمنان می خواهند از طریق تحریم و سپس مذاکره داشته هایمان را بگیرند تا زیر سلطه آنان برویم و منافعشان را تامین کنیم.

 

وی اظهار داشت: برخی ها بر این تصورند که توافق با آمریکا باعث پیشرفت ما می شود ولی در واقعیت می بینیم کشور هایی مثل مصر و عربستان که از متحدین آنان هستند، نه تنها پیشرفتی نداشتند بلکه زمینه ای را فراهم کردند تا منافع مادی خود را از واردات به آن کشورها تامین کنند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر انقلاب در دیدار با رهبر مسلمانان آمریکا که نگران ایران بود، فرمودند" هیچکس نباید نگران ما باشد، زیرا ما از این پیچ تاریخی همانند پیچ های گذشته عبور خواهیم کرد."

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها