فرمانده انتظامی استان بوشهر درباره آخرین جزئیات کشف موادّ منفجره در پیاده روی ولایت مسیر برازجان تا امام زاده ابراهیم (ع) توضیح داد.
کد خبر: ۹۰۷۵۶۹۰
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

آخرین جزئیات از کشف موادّ منفجره در پیاده روی دشتستانبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار خلیل واعظی گفت: در ساعات اولیه پیاده روی تیم متخصص چک و خنثی سازی پلیس هنگام پاکسازی مسیر پیاده روی ولایت بسته‌ای مشکوک کشف کردند.

وی ادامه داد: بسته کشف شده حاوی مواد منفجره با قدرت شدید انفجاری بود که به چند روش قابلیت انفجار داشت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: نیرو‌های پلیس با مسدود کردن  مسیر در کم‌ترین زمان ممکن بسته انفجاری را خنثی کردند.

سردار واعظی از آغاز اقدامات تخصصی پلیس امنیت عمومی در راستای شناسایی عاملان این حادثه در همان ساعات اولیه خبر داد و تصریح کرد: پلیس در حال بررسی فرضیه‌های مختلفی در این زمینه است که به محض حصول نتیجه، به مردم استان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی همچنین گفت: اطلاع رسانی غیر ضروری و شتاب زده بعضی از پایگاه‌های خبری بدون توجه به اهمیت و حساسیت اقدامات امنیتی کار پلیس را مشکل‌تر کرده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تشکر از همکاری و صبوری مردم استان، شهرستان دشتستان، بسیاری از رسانه‌ها و به ویژه شرکت کنندگان در پیاده روی عظیم ولایت در خصوص تاخیر در اطلاع رسانی این حادثه گفت: در انجام ماموریت‌های امنیتی همیشه ارجحیت با اطلاع رسانی نیست، در بعضی مواقع اطلاع رسانی شتاب زده مانع از پیشرفت ماموریت خواهد شد، همچنین کشف، شناسایی و دستگیری را با کندی مواجه خواهد کرد.

پیاده روی ولایت به رسم سال‌های گذشته پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، با حضور قشرهای مختلف مردم شهرستان دشتستان و دیگر نقاط استان بوشهر به طول ۱۷ کیلومتر از برازجان تا آستان امامزاده ابراهیم (ع) از فرزندان حضرت موسی بن جعفر(ع) در جوار روستای نینیزک از توابع بخش مرکزی دشتستان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها