مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت:١٩٢ هزار نفر از سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در این استان دیدن کردند.
کد خبر: ۹۰۷۵۶۵۷
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جواد کارگران ضمن اعلام این خبر افزود: برای سومین بار در ١٣ دوره گذشته، این نمایشگاه در فصل پاییز که اوج حضور دانشجویان و دانش آموزان می باشد، برگزار شده است.

به گفته وی، در نمایشگاه امسال، تعدادی از ناشران معتبر و شناخته شده کشوری، جدیدترین کتب خود را در معرض دید عموم مردم استان قرار دادند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد: با توجه به استقبال گسترده مردم استان در دوره های گذشته، پیش بینی می شد در نمایشگاه سیزدهم با توجه به فعال بودن دانشگاه ها و مدارس، این نمایشگاه با استقبال گسترده همراه باشد.

وی ادامه: در نمایشگاه یازدهم ودوازدهم و سیزدهم  کتاب در چهارمحال و بختیاری، میزان فروش کتاب به بیشترین میزان خود طی١٣ دوره  رسید که در بخش اقتصاد فرهنگی این استان خروج از رکورد در این بخش محسوب می شود.

خاطر نشان می شود: نمایشگاه سیزدهم کتاب چهارمحال و بختیاری از ٩ تا ١٤آبان٩٧ درشهرکرد-میدان دفاع مقدس- محل دائمی نمایشگاه های استان برگزار شد.

ارسال نظرات