دیدار با خانواده شهداء دانش آموز در چلگرد

به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی،امام جمعه و جمعی از مسئولین سپاه وب سیج کوهرنگ با خانواده چهارشهید دانش آموز این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۷۵۶۴۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته بسیج دانش آموزی، امام جمعه چلگرد به همراه فرمانده سپاه ناحیه و فرمانده بسیج دانش آموزی و جمعی ازمسئولین شهرستان کوهرنگ با خانواده چهار شهید دانش آموز دیدار  و از آنها دلجویی کردند.

سرهنگ دوم پاسدار عزیز موسایی در حاشیه دیدار باخانواده های شهدا بخش مرکزی کوهرنگ، به خبرنگار ما گفت:  گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی بهانه ای برای گرامیداشت یاد وخاطره شهدا بویژه شهدای دانش آموز بود.

وی افزود: : ما همواره باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و یکی از راه های زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا سرکشی از  خانواده اسوه های صبر و استقامت می باشد.

موسایی، به الگوگیری شهداء از سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین (علیه السلام) اشاره کرد و افزود: شهیدان تربیت شدگان مکتب کربلا و قیام سرخ عاشورا هستند که زندگی باعزت رابرگزیدند.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ، پدران و مادران عزیز شهدا را مظهر استقامت، صبر و بردباری دانست و تصریح کرد: قدرشناسی و سپاسگزاری از خانواده های شهدا و ایثارگران به عنوان یک ارزش باید در میان مردم ترویج پیدا کند.

موسایی خاطرنشان کرد: امروز جامعه اسلامی به برکت وجود پدران و مادران شهدا رنگ و بویی الهی دارد و مسئولان باید تا زمانی که از وجود نورانی آنان برخوردار می باشیم به فیض حضور آنان رسیده و برای خدمت رسانی به مردم از آنان طلب دعای خیر کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت کوهرنگ، نقش دانش آموزان بسیجی در دوران دفاع مقدس را انکارناپذیر دانست و گفت: امروزهم دانش آموزان انقلابی و بسیجی باید با تمام وجود به توسعه علمی کشور بپردازند تا کشور از نظر علمی وابسته هیچ کشور بیگانه ای نباشد.

موسایی گفت: حضور حماسی دانش آموزان در سالهای جنگ تحمیلی عراق علیه ایران نه تنها موجب گرمی و موفقیت جبهه ها شد؛ بلکه شور و نشاط ویژه ای در داخل مدارس بوجود آمد و در مدت کوتاهی تبدیل به گسترده ترین تشکل دانش آموزی کشور شد.

ارسال نظرات