خبرهای داغ:
حجت الاسلام رحمت الله صادفی، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) و قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا در استان های اصفهان، یزد و چارمحال و بختیاری با حضرت آیت الله العظمی مظاهری دیدار نمود.
کد خبر: ۹۰۷۵۶۳۵
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

 

حضرت آیت الله العظمی مظاهری در این دیدار اظهار داشت: این پست حساس را به شما تبریک میگویم و امیدوار هستم دست عنایت امام زمان(عج) بر سر شما باشد و آنچه مرضی آن حضرت است در این پست برای شما پیش آید.
وی تصریح کرد: بسیج یعنی پشتوانه نظام، نظام جمهوری اسلامی که همان اسلام است و الحمدلله همیشه در این 40 سال ولایت فقیه به بسیج می بالیده است لذا بالاترین افتخار برای بسیج و برای این پست حساس شما، پشتیبان ولایت فقیه بودن است.
وی با اشاره به توصیه های حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر شناخت وظیفه و عمل به آن تاکید کرد: در این پست حساس همواره توصیه حضرت امام(ره) را مدنظر داشته باشید.
وی افزود: خواهش دیگر بنده از شما این است که این اتحاد و برادری را در مجموعه های خود به وجود بیاورید و از اختلاف که همه چیز را از بین می برد دوری کنید و به هر اندازه می توانید در مجموعه هایتان رفع اختلاف کنید.
حضرت آیت الله العظمی مظاهری افزود: امیدوار هستیم که یک سازندگی خوبی که مورد رضایت و پسند امام زمان(عج) باشد بتوانید ایجاد کنید و دل مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را بدست آورید.
وی افزود: بنده دلم خیلی می سوزد و ناراحت می شوم که حرف مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را نمی شنویم و فقط اظهار ارادت می کنیم البته نه اینکه اظهار اردتمان دروغ باشد نه، اظهار ارادتمان واقعی است اما این شناخت وظیفه و عمل کردن به وظیفه و شنیدن حرف ایشان به طور 100 درصد ضربه خورده است.
وی تاکید کرد: خوشحال هستم از اینکه می بینم محبت مردم به نظام همان است که اگر دوباره رفراندومی برگزار شود، مردم همان رأیی را به این نظام می دهند که اول داده بودند.
حجت الاسلام صادقی در این دیدار اظهار داشت: ما و مجموعه همکارانمان همچون گذشته بر سر عهد و پیمان خود هستیم و همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و در این راستا تا پای جان ثابت قدم می مانیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه دشمن با تمام تبلیغات و تلاش هایش در روز 13 آبان شکست خورد تاکید کرد: در این روز مردم باوجود همه ی ناملایمات و سختی ها که در این ایام شاهد آن هستیم به میدان آمدند که این، نتیجه اعتماد مردم به این نظام است.
وی تاکید کرد: ما می‌بینیم که انصافا نسل امروز از نسل اول انقلاب خیلی پای کارتر و ولایی تر هستند و این امر در فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز به وضوح دیده می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها