کارشناس مسائل اقتصادی گفت: بیش از 7 هزار گروه جهادی در یک سازماندهی دقیق مشغول خدمت رسانی به مردم مناطق محروم شدند و این یک اقدام بزرگ در جهت محرومیت زدایی است، اقدامی که کمتر کسی باور می کرد عملیاتی شود.
کد خبر: ۹۰۷۵۵۸۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

محمدصادق میرزایی استاد دانشگاه و کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در شهریورماه اظهار داشت: بسیج در این رزمایش اقتدار واقعی خود را به نمایش عمومی گذاشت.

وی ادامه داد: بیش از 7 هزار گروه جهادی در یک سازماندهی دقیق در سراسر کشور مشغول خدمت رسانی به مردم مناطق محروم شدند و این یک اقدام بزرگ در جهت محرومیت زدایی است، اقدامی که کمتر کسی باور می کرد عملیاتی شود.

میرزایی با تأکید بر اینکه نباید بسیج را بخشی از یک جریان سیاسی دید افزود: برخی ها بسیج را دنباله رو یک حذب و جریان سیاسی خاص می دانند در حالی که این چنین نیست، بسیج نیروی پرتوان حافظ انقلاب است و تاکنون برای رشد و توسعه جمهوری اسلامی ایران کارهای بزرگی انجام داده است.

وی تصریح کرد: اینکه برخی افراد مسئول در دستگاه های اجرایی با دید جناحی به بسیج نگاه می کنند و به این نیروی مستعد میدان نمی دهند تا کارهای بزرگی انجام دهد اشتباه غیرقابل جبرانی است.

ارسال نظرات