فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: جنگ و نبردی همه جانبه علیه انقلاب اسلامی به سرکردگی آمریکا برقرار است.
کد خبر: ۹۰۷۵۵۴۲
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی ایران از زبان تحلیلگران آمریکایی گفت: میشل فوکو درباره انقلاب اسلامی گفته است که انقلاب ایران همانند دمیدن روح به جهان بی روح بود.

این مسئول با اشاره به حرکت عظیم حسینی مردم ایران در روز اربعین، گفت: بعد از انقلاب اسلامی حرکت و جنبش اربعین حسینی به عنوان معجزه‌ای دیگر و معجزه عصر جدید می‌باشد.

وی در ادامه گفت: در این حماسه عظیم الهی حرکت همه اقشار مردم مانند قطراتی می‌ماند که از تمام دنیا چه سنی و چه شیعی و چه مسیحی بصورت قطره مانند وارد دریای اربعین و کنگره بزرگ اربعین می‌شوند.

شهسواری با اشاره به جنگ همه جانبه دشمن علیه ملت ایران گفت: جنگ و نبردی همه جانبه علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران از همان اول در تمام سطوح و زمینه‌ها به رهبری آمریکا بوده است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی در ادامه اظهار داشت: جنگ اقتصادی و جنگ‌های فرهنگی دیگر نیز بدنبال شکست‌های آمریکا در ۴۰ سال گذشته است و به اذعان تحلیل گران آمریکایی، رژیم غاصب آمریکا در همه جوانب چه نظامی و چه جنگ نرم در مقابله با ملت ایران شکست خورده است.

وی گفت: ما به حول و قوه الهی با تلاش و کوشش و فداکاری از این گردنه نیز عبور خواهیم کرد.

شهسواری در ادامه با بیان اینکه لاف آمریکایی‌ها در باره تحریم‌های ۱۳ آبان را امروز به عینه می بینیم، گفت: آنانی که مدعی بودند در تحریم‌های جدید صادرات نفت را به صفر می‌رسانند امروز خود ۸ کشور را مستثنی می‌کنند این است شوکت و عظمت ابر قدرت جهانی؟

وی با اشاره تاثیر گذاری حضور ایران در خاورمیانه مطرح کرد: این از قوت ماست که هر روز فکر و ذهن و رسانه‌ها و پول‌های آمریکایی معطوف ایران و صرف دشمنی با ایران است.

انتهای پیام

ارسال نظرات