حجت الاسلام شیخ عباس بحرینی امام جمعه موقت شهرستان عسلویه صبح امروز درجمع شرکت کنندگان درراهپیمایی یوم الله 13 آبان درمصلای امام خمینی (ره) شهر عسلویه درسخنانی گفت: ملت ما به برکت انقلاب اسلامی وامام راحل و فرماتده کل قوا امام خامته ای به اوج قدرت رسیده است آمریکا نمی تواند با ملت ما مبارزه کند ملت ما زمانی با دست خالی پیروز شد امروز که دراوج قدرت علمی ،فرهنگی سیاسی ونظامی است.
کد خبر: ۹۰۷۵۴۹۴
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷

ملت ما به برکت انقلاب اسلامی به اوج قدرت رسیده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، وی از حضور با شکوه مردم شهرستان عسلویه در راهپیمایی 13 آبان تشکر کرد و به ویژه از نقش برجسته جوانان و نوجوانان دانش آموز دراین حماسه ملی قدردانی کرد وافزود دانش آموزان ما می خواهند به آمریکا بگویند که امروز حضور و شعار ما تودهنی محکمی بر دهان استکبار است.

امام جمعه موقت شعرستان عسلویه افزود: اتقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور است آمریکا نمی داند که شعار اصلی ملت مسلمان ایران
لااله الی الله و محمد رسول الله است این شعار نفی خدایان دروغین است شعار معنوی وسیاسی ملت ماست برای غلبه برتوطئه های دشمن باید تحت لوای این شعار توحیدی باشیم .

امام جمعه موقت با تاکید بر عنصر وحدت افزود: ملت ما با وحدت درانقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دفع توطئه های استکبار پیروز شد امروز هم باید شیعه وسنی عرب و عجم چپ وراست متحد ویک صدا باشیم ودرصراط مستقیم انقلاب حرکت کنیم محکم درکنار هم قرار گیریم یک مشت شویم تا رسالت انقلاب به نتیجه برسد اگر متفرق شویم دشمن بر ما پیروز می شود.

ارسال نظرات