خبرهای داغ:
در بیانیه حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا شاهرود تاکید شد:
در بیانیه حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود به مناسبت سالروز ورود رهبر انقلاب به شاهرود تاکید شده است: ۲۰ آبان افتخار شاهرود و شاهرودی ها.
کد خبر: ۹۰۷۵۴۵۱
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود به مناسبت ۲۰ آبان سالروز تشریف فرمایی رهبر انقلاب به شاهرود در سال ۱۳۸۵ بیانیه‌ ای به شرح ذیل صادر کرد:
بسمه تعالی
سلام و ارادت، این روزها، شاهرود باصفا،این قاره کوچک، یادآور خاطره ای بزرگ ،تاریخی، ماندگار و پرافتخار است.خاطره سفری پر از برکت و صفا، سفری پر از شور و شعور که صفا و شکوه حضور، پر از عزت وافتخار مردمی مومن را به رخ جهانیان کشید.
سفر مقتدرترین،باعزت ترین،شجاع ترین،مردمی ترین ،مخلص ترین ، باصفاترین و صادق ترین رهبر جهان و بزرگ فرمانده جهان اسلام ، سلاله پاک حیدر کرار امام علی (ع) و زهرای مرضیه(س) و
خلف صالح روح خدا خمینی کبیر (ره) حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) این واقعه بزرگ تاریخی باید در تقویم تاریخ شاهرود باصفا و شاهرودی های همیشه افتخار آفرین زنده بماند.
پس همه وهمه به سهم خود در برپائی جشن 20آبان ماه ،سالروز حضور رهبر معظم انقلاب در شاهرود بزرگ،مشارکت نموده و وظیفه خود را در پایگاه ومسجد و محله و در جمع دوستان و همکاران واقوام وآشنایان انجام خواهیم داد.
درود بر رهبر عزیزتر از جانمان و درود بر مردم همیشه در صحنه وباصفای شاهرود، ۲۰ آبان افتخار شاهرود وشاهرودی
ارسال نظرات
پر بیننده ها