خبرهای داغ:
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در مراسم یادواره 100 شهید منطقه برزاوند اردستان گفت: آمریکا و استکبار با حضور در منطقه غرب آسیا باعث تقویت جبهه مقاومت شدند.
کد خبر: ۹۰۷۵۴۵۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان ،حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد در مراسم یادواره 100 شهید منطقه برزاوند اردستان در مسجدالنبی روستای نیسیان گفت: آمریکا و استکبار با حضور در منطقه غرب آسیا باعث تقویت مقاومت شدند و این خاری در چشم آنها شده است.

وی با اشاره به جایگاه شهادت برای اولیاء الهی گفت: همین امروز افرادی در دفاع از حرم حضرت زینب (س) جانشان را فدا می کنند و هر کسی توفیق شهادت پیدا نمی کند .


نماینده مردم اردستان با اشاره به اینکه کشورمان دشمنان داخلی و خارجی زیادی دارد افزود: وجود همین شهداست که انقلاب را زنده نگه داشته است . 


در ادامه این مراسم حجت الاسلام عباسپور از استادان دانشگاه علوم انتظامی ناجا هم با بیان اینکه برگزاری این یادواره ها و بیان خاطرات شهدا نیاز جامعه است عنوان کرد: اگر شهدا نبودند امروز کشور تجزیه شده بود و دفاع مقدس زمینه گسترش اسلام را فراهم کرد بطوریکه امروز ما شاهد حضور 20 میلیون مسلمان در اربعین حسینی هستیم . 

ارسال نظرات
پر بیننده ها