امام جمعه موقت ساری :با اقتصاد مقاومتی باید مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم حتی نمی‌توانیم به کشورهای اروپایی تکیه کنیم چون آنها هم قابل اعتماد نیستند.
کد خبر: ۹۰۷۵۴۳۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران با تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول ، اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) نبوت است و همه پیامبران نبوت خود را از حضرت محمد(ص) می‌گیرند.

وی با بیان اینکه باید قدرشناس خداوند باشیم که ما را امت پیامبر گرامی اسلام(ص) قرار داد، افزود: همه ما در عمل باید پیرو مکتب اهل بیت و پیامبر گرامی اسلام(ص) باشیم و اخلاق نیکو پیامبر را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه باید عاجزانه از خداوند متعال بخواهیم زندگی ما را در مسیر زندگی اهل بیت قرار دهد، تصریح کرد: یکی از لازمه‌های پیروی از اهل بیت داشتن اخلاق نیکو در خانه و محل کار است.

این مسؤول با اشاره به اینکه باید با مردم رابطه دوستی و حسنه برقرار کرد، ادامه داد: گرانی‌های بی در و پیکر معیشت مردم را به خطر انداخته است.

یوسف‌پور تصریح کرد: مشکلات اقتصادی در جامعه ما وجود دارد و دولت وظیفه دارد این مشکلات را برطرف کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن اسلام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با تحریم و تجاوز به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی بوده که تاکنون موفق نشده است.

امام جمعه موقت ساری گفت: ترامپ با قلدری، تحریم و جوسازی رسانه‌ای به دنبال تضعیف روحیه ملت ایران اسلامی است که در 13 آبان ملت ایران آنها را ناکام گذاشتند.

این مسؤول با اعلام اینکه امریکا در برابر قدرت و عظمت ایران اسلامی درمانده شده است، اظهار کرد: عربستان و آمریکا در مسئله یمن، لبنان و سوریه درمانده شده‌اند.

یوسف‌پور بیان کرد: اداره کشور ساز و کار خاص خودش را دارد و دولت باید با تمام توان مشکلات مردم را برطرف کند.

وی افزود: با اقتصاد مقاومتی باید مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم حتی نمی‌توانیم به کشورهای اروپایی تکیه کنیم چون آنها هم قابل اعتماد نیستند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه دهه وقف را پیش رو داریم، ادامه داد: وقف سنت حسنه و ماندگاری است که باید آن را پیش از پیش ترویج کنیم، اوقاف یک نهاد صددرصد فرهنگی و ارزشیِ ارزشمند است.

این مسوؤل با بیان اینکه همه باید به شعار همه واقف باشیم عمل کنیم، اظهار کرد: همه به اندازه خود در توان خود وقف کنیم، اموال وقفی را باید متولیان اصلی وقف که اوقاف است هزینه کند.

یوسف‌پور با اشاره به اینکه روز کتاب و کتابخوانی در پیش است و سرانه کتابخوانی در ایران پایین است، گفت: شأن نظام و مردم ایران اسلامی نیست که مسأله مطالعه در کشور به این میزان پایین باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها