مدیر کانون فرهنگی و تربیتی رشد و مجری طرح "نذر کتاب" گفت: در این طرح افراد خیر با واریز مبالغ مد نظر خود و یا اهدای کتاب هایی که پیش بینی شده در تجهیز کتابخانه های مناطق محروم استان یزد همکاری می کنند.
کد خبر: ۹۰۷۵۴۱۹
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محسن پاکدامن مدیر کانون فرهنگی و تربیتی رشد، از اجرای طرح "نذر کتاب" در یزد خبر داد و افزود: هدف از این طرح، تشویق دانش آموزان به مطالعه هرچه بیشتر کتاب‌های غیردرسی و بالابردن سرانه مطالعه دانش آموزان یزدی، به خصوص آن دسته از دانش آموزانی است که به علت وضعیت اقتصادی قادر به تهیه کتاب مورد نیاز خود نیستند.

وی افزود: در این طرح افراد خیر با واریز مبالغ مد نظر خود و یا اهدای کتاب‌هایی که پیش بینی شده در تجهیز کتابخانه‌های مناطق محروم استان یزد همکاری می‌کنند.

وی تاکید کرد: کانون فرهنگی و تربیتی رشد محلی است برای رشد و شکوفایی استعداد‌های گوناگون دانش آموزان که خارج از برنامه درسی کودکان برنامه‌های تربیتی و آموزشی از جمله کتابخوانی و قصه گویی را پیش بینی کرده است. در طرح "نذر کتاب" می‌خواهیم این برنامه‌ها را برای کودکان کمتر برخوردار استان یزد نیز فراهم کنیم.

پاکدامن گفت: کتاب‌هایی که انتخاب شده بیشتر درقالب داستان و به فرد فکر کردن را آموزش می‌دهد. امیدواریم که این پویش آغازی برای این حرکت بزرگ باشد و بتوانیم قدمی برای ارتقای سطح فرهنگ مطالعه جامعه خود برداریم.
ارسال نظرات