خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی یکی از دستاوردهای انقلاب را برپایی پیاده‌روی اربعین عنوان کرد و گفت: پیاده‌روی میلیونی اربعین حسینی نماد قدرت و عظمت تشیع بود که شکوه و عظمت آن را در هیچ نقطه دیگری از جهان هستی نمی‌توان یافت.
کد خبر: ۹۰۷۵۴۱۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱

برپایی پیاده‌روی اربعین یکی از دستاوردهای انقلاب استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس یادواره هشت شهید روستای آبشینه برگزار شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این یادواره اظهار داشت: این انقلاب بسیار پرهزینه بوده و صدها هزار شهید تقدیم انقلاب کرده تا هم اینک سرپا ایستاده است.

حاجی‌بابایی یکی از دستاوردهای انقلاب را برپایی پیاده‌روی اربعین عنوان کرد و گفت: پیاده‌روی میلیونی اربعین حسینی نماد قدرت و عظمت تشیع بود که شکوه و عظمت آن را در هیچ نقطه دیگری از جهان هستی نمی‌توان یافت.

وی ادامه داد: هر مجلسی که به یاد و نام شهدا برگزار شود سراسر نور و برکت است و ما باید چشم دل خود را روشن کنیم تا بتوانیم جزو رهروان شهدا قرار گیریم.

سرهنگ غلامی از پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا راه را شناختند و فهمیدند که با چه کسی معامله می کنند و به خاطر همین ماندگار شدند.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهدا عنوان کرد: رمز ماندگاری شهدا اخلاص در عمل و کار خالصانه بود.

این پیشکسوت دفاع مقدس به ویژگی استکبارستیزی شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا جان خود را دادند تا دین خدا بماند و امروز ما وظیفه داریم این امانت شهدا را حفظ کنیم و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات