امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، گفت: مستثنی کردن چندین کشور از تحریم های نفتی و چندین بندر کشورمان نشان از درماندگی و اوج استیصال آمریکا در برابر کشورمان است.
کد خبر: ۹۰۷۵۴۰۹
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  محمدتقی پورمحمدی افزود: ایستادگی ملت ایران و پشتیبانی از نظام و انقلاب اسلامی که در راهپیمایی یوم الله 13 آبان نمود پیدا کرد، نقشه های دشمن و نظام استکباری را با شکست مواجه کرد.
وی اضافه کرد: ایستادگی مردم مظلوم یمن با وجود تحمل جنگ و مشکلات اقتصادی در برابر آمریکا و آل سعود نشان دهنده وجود فرهنگ مقاومت و ایستادگی در ملت هاست.
حجت الاسلام پور محمدی ادامه داد: آمریکا و صهیونیسم جهانی همواره برای در حاشیه امن نگه داشتن عربستان و سرپوش گذاشتن بر جنایات حکام آن در یمن تلاش می کنند.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به فرارسیدن دهه وقف گفت: وقف به عنوان فرهنگی اسلامی مورد تاکید و اهتمام پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) بوده است.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: باتوجه به بروز برخی نیازهای اجتماعی در جامعه، وقف در مسیر رفع این مشکلات توسط واقفان، منشا برکت و خیر بسیاری در جامعه خواهد بود.
وی با تاکید بر رعایت عدل و انصاف توسط بازاریان و اصناف ادامه داد: مسلمانی به سینه زدن و به جای آوردن واجبات و مستحبات نبوده بلکه رعایت انصاف و پرهیز از کم و گران فروشی بخش مهمی از دیانت هر مسلمان است.
حجت الاسلام پورمحمدی بیان کرد: متاسفانه در ایام اخیر، فردی در استان با استفاده زا مابه التقاوت ایجاد شده ارز دولتی تخصیص یافته به وی، کارخانه ای راه اندازی کرده و از این راه نامشروع تحصیل مال کرده است.

ارسال نظرات