مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان؛
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان خطر منافقان را برای انقلاب جدی دانست و گفت: تفکر لیبرالی خطری است که امروزه به جان انقلاب اسلامی افتاده است.
کد خبر: ۹۰۷۵۴۰۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری امروز در یادواره 23 شهید منطقه کیاکلایه لنگرود در مسجد جامع این منطقه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران امتداد انقلاب پیامبراکرم(ص) است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه آرمان‌های پیامبراکرم(ص) در انقلاب اسلامی نیز مورد توجه قرار گرفته و تداوم پیدا کرده است گفت: تشکیل حکومت اسلامی و تصرف شهر مکه برای ایجاد حکومت الهی از اهداف پیامبراکرم(ص) بود.

تسخیری با اعلام اینکه هدف امام خمینی(ره) از قیام، تصرف خاک و سرزمین نبود اظهار تصریح کرد: قیام امام خمینی(ره) سبب شد تا تفکر انقلابی در میان مردم ایران ترویج شود.

وی سرنگونی حکومت شاه و ایجاد حکومتی اسلامی را یکی از اهداف امام راحل برای برپایی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این هدف دقیقا همان هدف پیامبراکرم(ص) برای قیام است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رافت اسلامی پس از پیروزی انقلاب سبب شد بسیاری از مخالفان به انقلاب پیوستند افزود: ثروتمندان اشرافی و یهیودیان از جمله گروه‌هایی بودند که پیامبراکرم(ص) با آن‌ها درگیر بود و امروز نیز همین گروه‌ها انقلاب را تهدید می‌کنند.

تسخیری اشرافیگری را چالشی دانست که گریبانگیر انقلاب و کشور شده است و اظهار داشت: برخی افراد با تفکر اشرافی‌گری به بدنه نظام نفوذ کردند و همین امر چالش‌هایی را ایجاد کرده است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و امام راحل برای پرهیز از اشرافی‌گری تصریح کرد: یهودیان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز در تلاش هستند تا نظام را با چالش مواجه کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری روسای جمهور سابق آمریکا خواب نابودی انقلاب را به گور بردند گفت: ترامپ نیز به زودی به این مصیبت دچار می‌شود.

تسخیری با بیان اینکه آمریکا برای انقلاب چالشی بزرگ است اما خطری جدی محسوب نمی‌شود عنوان داشت: انقلاب اسلامی در حال قدرتمندتر شدن است و خطر جدی و چالش بزرگی که باید به آن توجه داشت خطر منافقان است.

وی خطر منافقان را برای انقلاب جدی دانست و خاطرنشان کرد: تفکر لیبرالی خطری است که امروزه به جان انقلابی اسلامی افتاده و باعث می‌شود تا افراد لیبرال امام حسین(ع) را به جای یک شهید، یک مرده تلقی کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه لیبرال‌های در تلاش هستند تا امام خمینی(ره) به موزه تاریخ ببرند افزود: اینکه یک جریان تفکری بخواهد ملت را رها کند و به غرب وابسته باشد امری خطرناک است.

انتهای پیام

ارسال نظرات