خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: تحریم فرصتی برای استفاده از ظرفیت های داخلی است.
کد خبر: ۹۰۷۵۴۰۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌ سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، اظهار داشت: در دنیایی که زندگی می‌کنیم مهم‌ترین معنویت از سمت اهل بیت (ع) و ائمه اطهار (ع) به سمت ما روانه می‌شود که از قدرتمندترین تجمعات می‌توان به پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد.

وی، خاطر نشان کرد: آمریکا جوسازی رسانه‌ای تحریم‌ها را چند مدتی است شروع کرده است و می‌خواهد تأثیر منفی خود را بگذارد ولی ملت ایران اسلامی باید بصیرت خود را حفظ کرده و مقابل دشمنان ایستادگی کنند و به هیچ وجه به سمت آنان نروند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: هر امت و فردی با ظالم هم پیمان شده در نهایت شکست خورده که می‌توان به پهلوی‌ها، قذافی، صدام و چند ده مورد دیگر اشاره کرد که ما باید در این میان ایستادگی را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم چرا که مسلمانان پیروز نهایی جنگ مقابل کافران هستند.

وی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد افول آمریکا طبق آیات قرآن کریم، یادآور شد: تحریم‌ها در نوع خود فرصتی هستند که باید به نیروها و ظرفیت‌های داخلی باید استفاده کرد که توجه به متخصصان، کارشناسان و نیروهای جوان در این میان جزو مهم‌ترین موضوعات است.

قریشی، بیان کرد: استفاده از تولید داخلی، رحم به همدیگر، کاهش نرخ تولیدات، توجه به نیروی جوان، تلاش شبانه روزی مسئولان و چندین مورد دیگر نیز مواردی هستند که باید به آنان توجه کرد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی، تصریح کرد: هیئت دولت باید توجه ویژه‌ای به استان داشته باشند و به سبب امنیتی تلقی کردن استان توجه کمتری به استان شده و فاصله زیادی با دیگر استان‌ها داریم.

انتهای پیام

ارسال نظرات