به همت اداره اوقاف و امور خیریه، همایش یاوران وقف و محفل انس با قرآن به مناسبت دهه وقف در بقعه حرم شهدای گمنام شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۵۳۸۱
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت دهه وقف، همایش یاوران وقف و محفل انس با قرآن در بقعه حرم شهدای گمنام شاهرود به همت اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان برگزار شد.
در این همایش که مدیرکل منابع انسانی و تحولات اداری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، مدیرکل اوقاف قزوین و رییس دانشکده علوم قرآنی شاهرود حضور داشتند، در ابتدا مسؤولین به پنج شهید گمنام این بقعه ادای احترام و تجدید بیعت نمودند و در ادامه نماز جماعت مغرب و عشا اقامه و دعای کمیل قرائت شد و تلاوت قاریان برتر شهرستانی و استانی، فلاح و سید یوسف حسینی اجرا شد.
حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود درداین همایش با تقدیر و تشکر از اداره اوقاف در اجرای برنامه‌های مختلف بر اجرای اوقاف جدید در عرصه‌های مختلف تاکید کرد.
پخش کلیپ فعالیت‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود بخش دیگری از این همایش بود.
در ادامه این همایش حجت الاسلام سعید غیرتمند ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد یک ساله این اداره ارائه نمود.
اجرای گروه تواشیح و تقدیر از یاوران وقف و بقاع متبرکه شهرستان و برترین‌های آزمون حفظ قرآن سال ۱۳۹۶ با حضور مسؤولین برگزار گردید.
در حاشیه این همایش پاسخگویی به مسائل شرعی و غرفه کودکان و نمایشگاه محصولات فرهنگی و اقتصاد مقاومتی برپا شد.
خاطر نشان می‌شود از ۱۵ تا ۲۴ آبان به عنوان دهه وقف نامگذاری شده و در این مدت برنامه‌های متنوعی توسط ادارات اوقاف و امور خیریه اجرا می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها