خبرگزاری بسیج: ۳۰ نفر از مددجویان زیارت اولی زیرپوشش کمیته امداد در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۷۵۳۶۴
|
۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مهدی سامانی،رئیس کمیته امداد منطقه ۱۹ تهران با اشاره به اینکه اعزام مددجويان تحت حمايت به اردوهاي زيارتي از برنامه های  فرهنگي اين نهاد است كه در طول سال انجام مي شود،گفت: اعزام مددجويان به اماكن زيارتي در قالب طرح "شوق زيارت " با مشارکت خيران انجام مي شود.

وي افزود: از ابتداي امسال ۲۲  نفر از  مددجويان تحت حمايت اين نهاد به مشهد مقدس اعزام شده اند.

سامانی به اعزام ۳۰ نفر دیگر از نیازمندان زیارت اولی به مشهد مقدس اشاره و عنوان کرد: این اقدام با مشارکت یکی از خیران منطقه در قالب طرح شوق زیارت اجرایی شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه ۱۹ یادآور شد: این خیر نیکوکار حدود چهار سال است با این نهاد در منطقه ۱۹ همکاری دارد و در مناسبت های ملی و مذهبی کمک های خود را به این نهاد ارائه می دهد.

به برنامه های زائران در این سفر معنوی چهار روزه به مشهد مقدس، گفت: زیارت بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) بهره مندی از برنامه های فرهنگی باب الهدایه و بهره کندی از سفره پربرکت امام رضا ( ع) بوده اند.

وی با اشاره به اهداف اجرای طرح «شوق زيارت »،گفت: هدف از اجراي اين طرح شناسايي، معرفي، ساماندهي و اعزام نیازمندانی که تاکنون موفق به زیارت اماکن زیارتی در مشهد مقدس و کربلایی معلی نشده اند،است.

رئيس كميته امداد منطقه ۱۹تهران با بيان اينكه از مددجويان اعزامي به اردوهاي زيارتي و سیاحتی،تفريحي هزينه اي دريافت نمي شود،بیان كرد: منابع مالي اعزام مددجويان به اردو از محل اعتبارات جاري اين نهاد و كمك هاي مردمي و ساير دستگاه ها تامين مي شود.

وی در مورد نحوه مشارکت خیران در زمینه اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی، گفت: نیکوکارانی که علاقه مند هستند در اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی مشارکت کنند، می توانند در قالب طرح «شوق زیارت» در این اقدام خداپسندانه با کمیته امداد مشارکت کنند.

شایسته ذکر است؛ علاقه مندان برای مشارکت در طرح شوق زیارت می توانند با شماره گیری تلفن های ۵۵۱۸۵۱۰۰,۵۵۳۴۴۶۲۴ و ۵۵۳۴۴۷۱۱اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات