خبرهای داغ:
امام جمعه درمیان گفت: با تلاش شما دانش آموزان ما در عرصه های مختلف علمی پیشرفت خواهیم داشت و حرف اول را در جهان خواهیم زد.
کد خبر: ۹۰۷۵۳۵۷
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش شهرستان درمیان دانش آموزان با حجت الاسلام والمسلمین خزاعی امام جمعه شهرستان  دیدار کردند.

امام جمعه شهرستان درمیان در این دیدار اظهارداشت: امروز دانش آموزان باید تلاش کنند و باید دنبال علم آموزی و تحصیل باشند  و قدر معلمان دلسوز خودشان را بدانند.

  وی اضافه کرد: در صورتیکه دانش آموز حرمت معلم را نگاه دارد ؛ پیشرفت خواهد کرد. اگر درس  بخوانیم و فرد موفقی باشیم  این بهترین سپاسگزاری از معلم است.

خزاعی عنوان داشت:  ما قبل از انقلاب این امکانات و تجهیزات را برای تحصیل نداشتیم  و امکانات و شرایط تحصیل به افرادی که ثروت داشتند محدود بود  بنابراین  قدر امکاناتی که در اختیار ما هست  بدانیم. 

وی افزود: دشمن انقلاب و نظام ما را نمی خواهد و برای براندازی این انقلاب اقدام می کند. دانش آموزان بعد انقلاب تلاش کردند و درس خواندند و امروز شاهد وجود بهترین امکانات  و پیشرفت در عرصه های مختلف مثلا در عرصه نظامی و...هستیم.

امام جمعه درمیان خاطرنشان کرد:  با تلاش شما دانش آموزان ما در عرصه های مختلف علمی پیشرفت خواهیم داشت و حرف اول را در جهان خواهیم زد.

وی ادامه داد: این تلاش شما دانش آموزان را می طلبد امروز به برکت انقلاب میلیون ها دانش آموز و معلم داریم قدر این امنیت و امکانات را بدانید و در ضمن از دشمن غافل نشویم و  حواسمان باشد بدانیم جایی که امریکا از ما تعریف کرد راه را اشتباه رفته ایم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها