خبرهای داغ:
در آستانه برگزاری کنگره ۳۰۰۰شهید استان قزوین:

بازدید دانش آموزان از نمایشگاه دفاع مقدس تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت

ابراهیم گفت: سرود و هم خوانی ۳ هزار نفری که برای مراسم کنگره ملی ۳۰۰۰شهید در نظر گرفته شده بود با موفقیت مراحل ضبط آن توسط صدا و سیما انجام شد که کار گروهی بزرگ و شایسته ای بود که برای اولین بار در قزوین برگزار و اجرا گردید.
کد خبر: ۹۰۷۵۳۴۵
|
۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

رضا ابراهیمی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام شهادت پیامبر اسلام و امام حسن مجتبی گفت: تا پایان ماه آبان بازدید های دانش آموزی از نمایشگاه دفاع مقدس ادامه خواهد داشت تا بتوان گوشه ای از رشادت های فرزندان این آب و خاک را معرفی بکنیم تا نسل های کنونی و آینده بدانند برای انقلاب چه جانفشانی هایی صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: روزانه ۱۵۰۰نفر دانش آموز از این نمایشگاه دیدار خواهند کرد که برنامه های متنوعی را در نظر گرفته شده تا بتوانند بهره لازم را از این نمایشگاه ببرند. از جمله غرفه های کتاب در حوزه دفاع مقدس، صحنه هایی از خرمشهر و منطقه عملیاتی کربلای ۵، تیراندازی، شبیه سازی سنگر های دفاع مقدس،موشک شهاب۳، و سخنرانی، تئاتر ویژه دفاع مقدس از جمله برنامه های تدارک دیده برای دانش آموزان می باشد.
ابراهیمی در پایان افزود: سرود و هم خوانی ۳ هزار نفری که برای مراسم کنگره ملی ۳۰۰۰شهید در نظر گرفته شده بود با موفقیت مراحل ضبط آن توسط صدا و سیما انجام شد که کار گروهی بزرگ و شایسته ای بود که برای اولین بار در قزوین برگزار و اجرا گردید.
1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار