خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر(عج) اذعان کرد:

رسم پروانگی تابلویی با رنگ حماسه و خون

رییس سازمان بسیج رسانه استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین گفت: نمایشگاه رسم پروانگی تابلویی کوچک از حماسه های ماندگار مردان این سرزمین است.
کد خبر: ۹۰۷۵۳۴۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه استان قزوین، در بازدید اهالی رسانه از نمایشگاه رسم پروانگی ضمن تقدی و تشکر از خبرنگاران و رسانه ها گفت: نمایشگاه رسم پروانگی تابلویی کوچک از حماسه عظیم امت شهید پرور ایران اسلامی و نیز برگی زرین از خدمات مردم ولایتمدار استان قزوين در پشتیبانی و نقش‌آفرینی آنان در هشت سال دفاع مقدس است.
وی در ادامه اظهار داشت:بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه جذاب و تاثیر گذار بود که بسیار زیبا و فنی گوشه هایی از تاریخ جنگ را به تصویر کشیده و حس غرور و مظلومیت را در انسان تحریک می کند، زیرا در کشوری زندگی می کنیم که زمانی بندگانی شجاع، صالح، از خودگذشته و رشید به فرمان ولی امر خود جان و مال خویش را فدای آرمان‌های انقلاب اسلامی کردند.
رییس سازمان بسیج رسانه ضمن قدردانی از تمام دست اندرکاران این نمایشگاه تصریح کرد: رسم پروانگی تجربه خوبی برای کار فرهنگی استان می باشد که امیدواریم این کار ادامه دار و منتج به دستاوردهای فکری و معنوی خوبی برای نسل های حال و آینده باشد و باید در تجهیز و تاثیرگذاری آن همه افراد تونمند و تاثیر گذار فعال شوند.
مظلومیت به خاطر اینکه همین مردم به خاطر لبیک گفتن به فرمان نائب برحق امام زمانشان همانند مسلمین صدر اسلام در شعب ابیطالب تحت شدیدترین تحریم های دشمنان اسلام و انقلاب قرار گرفته اند.
رییس سازمان بسیج رسانه در پایان گفت: امید واریم با ایستادگی و مقاومت وتمسک به عنایت الهی و اهل بیت علیه السلام پله های پیروزی و سرافرازی را طی کنیم و تحت زعامت و ولايت رهبر معظم انقلاب زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت باشیم.
1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها