خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه تلاش کنیم فرهنگ وقف همانندگذشته دوباره رونق بگیرد،گفت: در گذشته وقف بسیار پر رونق و گسترده بوده است و امروز نیز باید فرهنگ وقف دوباره رونق بگیرد.
کد خبر: ۹۰۷۵۲۷۱
|
۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، در نشستی با مدیر کل و جمعی از مسئولان اوقاف و امور خیریه استان به مناسبت هفته وقف، گفت: اگر فرهنگ وقف احیاء شود بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی بر طرف خواهد شد.

 

وی در ادامه با توجه به برکات گسترش فرهنگ وقف و ثمرات مفید در زندگی آحاد جامعه اسلامی، افزود: همین واقفین هستند که با نیات مختلف و در جهت کمک به دین خدا و فقرا اموال خود را وقف می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با توجه به دستورات دینی در خصوص کمک به دیگران ادامه داد: اسلامی که برای سعادت انسان در همه امورات برنامه دارد، بی شک تدابیر اقتصادی فراوانی برای مدیریت جامعه نیز تدارک دیده است.

 

وی تصریح کرد: ماندگارترین برنامه اقتصادی جهت مدیریت جامعه اسلامی،همین وقف است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه تلاش کنیم فرهنگ وقف همانندگذشته دوباره رونق بگیرد، گفت: در گذشته وقف بسیار پر رونق و گسترده بود و امروز نیز باید فرهنگ وقف دوباره رونق بگیرد.

 

آیت الله علما با اشاره به اینکه وجود موقوفات فراوان در استان، ناشی از اهمیت دادن اجداد ما به نهادینه شدن فرهنگ وقف بوده،اظهار کرد: امروز وظیفه ماست که فرهنگ زیبای الهی و انسان دوستانه وقف را گسترش دهیم

ارسال نظرات