خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود گفت: ما باید از هر جهت در مقابله با دشمنی های استکبار آماده باشیم و آمادگی لازم را در برابر جریانات مختلف داشته باشیم .
کد خبر: ۹۰۷۵۲۲۱
|
۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار جواد عبیری در رزمایش پدافند غیرعامل که به همت حوزه بسیج دانش آموزی کوثر و عملیات سپاه در دبیرستان امام محمد باقر (ع) شاهرود برگزار شد، با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی و ۱۳ آبان روز استکبارستیزی خاطر نشان کرد: ما باید از هر جهت در مقابله با دشمنی‌های استکبار آماده باشیم و آمادگی لازم را در برابر جریانات مختلف داشته باشیم.
وی خاطر نشان کرد: پدافند غیرعامل نوعی سرمایه‌گذاری برای حوادث و خطرات احتمالی است که در آینده ممکن است برای کشور و جامعه اتفاق بیفتد.
فرمانده سپاه شاهرود عنوان کرد: از این رو با تأکیدات مقام معظم رهبری بر اهتمام به پدافند غیر عامل به عنوان نیروی پیشگیرانه در حوادث، حملات و مواردخطر زا و همچنین تعمیق و نهادینه کردن این فرهنگ، در هفته‌ای که به همین نام نامگذاری شده است.
به گفته وی، باید برنامه‌های مختلفی از جمله کلاس‌های آموزشی مقابله با بحران و حوادث، مسابقات مختلف، و همچنین رزمایش پدافند غیر عامل در این هفته در مدارس اجرا گردد، تا دانش آموزان آشنایی کامل را داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها