خبرهای داغ:
رئیس کمیته امنیت و حفاظت کنگره اعلام کرد:

آمادگی کامل پلیس برای برگزاری کنگره 3هزار شهید قزوین

رئیس کمیته امنیت و حفاظت کنگره 3 هزار شهید والا مقام استان قزوین از آمادگی کامل پلیس قزوین برای برگزاری یک رویداد تاریخی و فرهنگی در استان خبر داد
کد خبر: ۹۰۷۵۱۷۳
|
۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار مهدی محمودی رئیس کمیته امنیت و حفاظت کنگره 3 هزار شهید والا مقام استان قزوین اظهار کرد: کنگره 3هزار شهید که به مدت 4 روز در مکان نمایشگاه بین المللی قزوین برگزار خواهد شد پلیس قزوین تدابیر ویژه امنیتی – انتظامی و ترافیکی برای این رویداد تاریخی و فرهنگی استان اتخاذ کرده است.
رئیس کمیته امنیت و حفاظت کنگره 3 هزار شهید استان قزوین بیان کرد: کنگره 3 هزار شهید استان فرصتی است که بتوانیم از امنیتی که حاصل خون شهدا است با پوشش امنیتی – انتظامی و ترافیکی در برگزاری هر چه مطلوب این مراسم در برابر ایثار و شهادت آنها ادا دین کنیم.
این مقام ارشد انتظامی ابراز کرد: این کنگره با حضور خانواده 3 هزار شهيد استان، مسئولين لشکري و کشوري و آحاد امت حزب الله برگزار خواهد شد و از حساسیت بالایی برخوردار است.
وی افزود: در برگزاری کنگره در راستای تامین امنیت مراسم گشت‌های پیاده و خودرویی ما فعال و پلیس راهور استان نیز ضمن اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مبادی منتهی به مکان مراسم بر تردد و ترافیک خودروها نظارت کامل خواهند داشت.
این مسئول با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی از تقاطع صدا وسیما، میدان حج و اسماعیل آباد به سمت نمایشگاه بین المللی، اجرا خواهد داشت، تصریح کرد: محدودیت های ترافیکی از ساعت 7 صبح تا 13:00 در 4 روز از برگزاری مراسم اعمال خواهد شد.
رئیس کمیته امنیت و حفاظت کنگره 3 هزار شهید استان اضافه کرد: تردد به "اسماعیل آباد" از سمت میدان "شورا" به سمت آزاد راه و از اسماعیل آباد به قزوین از آزاد راه و از دیگر مسیرهای منتهی به قزوین در زمان محدودیت‌های ترافیکی امکان پذیر خواهد بود.
محمودی از شهروندان درخواست کرد: همکاری لازم را با پلیس در تامین نظم و امنیت کنگره 3 هزار شهید قزوین داشته باشند.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار