مسئول تربیت و آموزش سپاه میانه:

حب قدرت و مقام انسان را به خواری و مذلت می کشاند

مسئول تربیت و آموزش سپاه میانه در آیین گرامیداشت 28 صفر ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع)، با اشاره به حدیثی از معصومین(ع)، سعادت اخروی و رهایی از آتش دوزخ را در گرو پیشی گرفتن در کارهای خیر و دوری گزیدن از شهوات عنوان کرد و افزود: منظور از شهوات، تنها لذت های جسمانی حرام نیست بلکه حب قدرت، حب مقام، شهوت علم و امثال آن نیز شهواتی هستند که انسان را به خواری و مذلت می کشانند.
کد خبر: ۹۰۷۵۱۵۹
|
۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عادل ابراهیم نژاد افزود: اگر نفس و غرور بر انسان چیره شود، همه داشته هایش اعم از مال و ثروت، اولاد، علم و قدرت و ... به ابزاری در دست شیطان تبدیل شده و عزت و مقام اخروی او را از بین می برد.

   وی توکل بر خدا و گرایش به معنویت و تقوا را عامل سعادت و عزت دنیوی و اخروی و مانعی بر سر راه کبر و غرور عنوان کرد و افزود: انسان دائما نسبت به داشته هایش در معرض امتحان الهی است و برای سربلندی در این امتحانات باید خود را به لباس تقوا و معنویت آراسته کند.

    آیین گرامیداشت سالروز رحلت جانگداز  پیامبر اکرم(ص)، و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) با سخنرانی و اجرای دعای توسل در بین کارکنان سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار