معاون اجرایی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان سخنان رهبر انقلاب مدظله العالی را در تمامی زمینه ها بن بست شکن دانست و گفت: با توجه به رهبر انقلاب می توان راه حل مشکلات جامعه را پیدا کرد.
کد خبر: ۹۰۷۵۱۴۱
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار مولوی در نشست اندیشه ورز بسیج رسانه استان با تسلیت رحلت پیامبر (اکرم صل الله علیه و آل و سلم) با تاکید بر اینکه آسیب شناسی، لازمه انجام هر کاری است، گفت: نقش گروه اندیشه ورز هر قشر در جامعه هدف، پیش برندگی است.

وی با بیان اینکه اندیشه ورزان باید با عمل خود دیگران را تحت تاثیر قرار دهند خاطرنشان کرد: ما باید بتوانیم دانش  خود را در تمامی زمینه ها به روز کنیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه، فضای مجازی در حال تبدیل به فضای حقیقی در جامعه است خاطرنشان کرد: امروزه فضای مجازی است که جامعه را سمت و سو می دهد.

معاون اجرایی فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) با بیان اینکه رسانه ها توان بالایی در تغییر افکار جامعه دارند تصریح کرد: به قطعیت می توان گفت که رسانه‌ها، جامعه را در دستان خود دارند و افکار را به راحتی تغییر می دهند.

مولوی مطالبه گر را نقش اصحاب رسانه دانست و گفت: رسانه ها رابط مردم و مسئولین هستند و باید به درستی مطالبات مردمی را از مسئولین مطالبه کنند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات را بزرگ نمائی نکنیم اظهار کرد: مشکلات در جامعه وجود دارد ولی باید حقیقت را به جامعه بیان کنیم و از بزرگنمائی مشکلات در جامعه بپرهیزیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تمامی حوزه ها بن بست شکن بوده است، عنوان کرد: ترویج گفتمان ولایت در جامعه یکی از ضروریات است که باید به آن توجه ویژه داشت.

مولوی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تعریف جدیدی از بسیج داشته‌اند، گفت: رهبر امروزه عنوان بسیج عمومی را مطرح نمودند، یعنی هرکس که نظام را قبول داشته باشد یک بسیجی است.

معاون اجرایی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان افزود: با توجه به جنگی که دشمن ایجاد کرده است باید با ظرافت برخورد شود که این هنر رسانه‌ها را می طلبد.

وی به برگزاری سومین جشنواره ابوذر در استان اشاره کرد و بیان داشت: جشنواره باید موجب جذب حداکثری باشد چرا که جشنواره ها محل بروز ایده های جدید هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه از جشنواره ابوذر باید برای معرفی استان ما در سطح کشوری استفاده شود گفت: عیار ولایتمداری استان را باید با این ظرفیت به کشور نشان داده شود.

ارسال نظرات