خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) گفت: دشمنان از حرکت های انقلابی ملت ایران بخصوص جوانان در هراس هستند.
کد خبر: ۹۰۷۵۱۳۷
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست "استکبار ستیزی" به مناسبت گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به همت پایگاه محدثه حوزه مقاومت بسیج شهیده هاشمی ناحیه امام رضا (ع) با حضور دانش آموزان دبیرستان میعاد برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) طی سخنانی در این مراسم با اشاره به قانون کاپیتولاسیون در ایران اظهار داشت: دشمن در سال 42 خواست این قانون را در ایران اجرا کند هدف از اجرای کاپیتو لاسیون در ایران ریل گذاری برای مقاصد شوم در آینده بود که امام خمینی (ره) مقابل آنها ایستاد.

ابراهیم سانی خانی با اشاره به تولید مواد مخدر توسط آمریکا در برخی از کشورها افزود: چندین هزار شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم نموده ایم.دشمنان برای عقب نگه داشتن کشورها خصوصا جوانان از حربه اعتیاد استفاده می کنند.

وی اظهار کرد: آمریکا از اروپا جدا نیست و اروپا نمی تواند آمریکا را رها کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با اشاره به جنایات رژیم کودک کُش تصریح کرد: مرگ بر اسرائیل را با تمام وجود از روی آگاهی می گوییم.

سانی خانی با یادآوری جنایات رژیم پهلوی و با بیان اینکه ما هیمنه آمریکا را شکستیم افزود: دشمنان از حرکت های انقلابی ملت ایران می ترسند.

وی برنامه های دشمن تلاش درصد القاء ناکارآمدی نظام و هجمه دشمنان به کانون خانواده دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با بیان اینکه ما مشکلات هم داریم تاکید کرد: با روحیه جهادی باید روی پای خود بایستیم این قابل قبول نیست که در عرصه های فن آوری نوین، سلول های بنیادین و موشک به پیشرفت های مهمی دست یافتیم اما در عرصه اقتصادی نتوانیم مشکلات را حل کنیم.

سانی خانی با اشاره به رشادت شهدا و اینکه آنان آرزوی دیدن کربلا را داشتند و رفتند تا امروزشاهد این باشیم که در کشور عراق، ایرانی ها به راحتی در ایام اربیعن فعالیت خدمت رسانی به زائرین امام حسین (ع) را داشته باشند.

وی انقلاب اسلامی را موجب انقال تمدن اسلامی به سایر کشور ها دانست و تصریح کرد: آمریکا چشم دیدن پیشرفت ها و ترقی ملت قهرمان ایران را ندارد و مرگ بر آمریکا گفتن ما نشان دهنده این است که انقلاب اسلامی هنوز همراه و رهرو دارد و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی آمریکا رو به زوال است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) انقلاب اسلامی را برگرفته از نهضت الهی امام حسین (ع) بیان و اظهار کرد:هرکس از دایره امام حسین (ع) خارج شود در دنیا وآخرت ضرر خواهد کرد و این همان وعده الهی است که خداوند در دل دشمنان این ملت ترس و وحشت می اندازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها