خبرهای داغ:

برپایی همایش «من انقلابی ام» در پایگاه زکیه حوزه حضرت زینب(س) قم

همایش "من انقلابی ام" به مناسبت گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، به همت پایگاه زکیه حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ناحیه امام رضا (ع) در دبیرستان معصومیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۵۱۳۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همایش "من انقلابی ام" به مناسبت گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، به همت پایگاه زکیه حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ناحیه امام رضا (ع) با حضور بسیجیان پایگاه و دانش آموزان دبیرستان معصومیه برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) طی سخنانی در این همایش با اشاره به قانون ننگین کاپیتولاسیون در ایران اظهار داشت: این که ما می گوییم "مرگ بر آمریکا" یعنی مرگ بر تفکرات آمریکایی، تفکراتی که برخاسته از خوی زور و قلدری و طاغوت است.

ابراهیم سانی خانی با بیان اینکه تفکرات ما برگرفته از قیام امام حسین (ع) است افزود: امروز هم آمریکا از کشورهای نظیر عربستان، کویت، قطر و ... حق توحش می گیرد آیا باید حرف زور را قبول کرد؟

وی با اشاره به کودتای 28 مرداد اظهار کرد: امروز شما به برکت انقلاب اسلامی مسئولین اعم از رئیس جمهور و نمایندگان مجلس و ... را مردم انتخاب می کنند.

سانی خانی با بیان اینکه انتخاب های مردم تعیین کننده است تصریح کرد: حالا انتظار داریدآن آمریکایی که از ایران حق توحش می گرفت دست از سر شما بردارد؟

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه علمی و فن آوری، هسته ای، سلول های بنیادین و موشکی و ... بیان کرد:آمریکا ها از این پیشرفت ها ناراحت هستند ونمی خواهند ایران به رتبه های برتر دست یافته و دیده شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما چتر خود را باز کرده است و رو به پیشرفت است تاکید کرد:بیداری ها شکل گرفته در برخی از کشورهای منطقه از الگو گیری انقلاب اسلامی ماست و اگر افرادی انقلاب را کنار بگذارند مطمئن باشند انقلاب از حرکت رو به رشد نخواهد ایستاد.

سانی خانی با طرح این سوال که برخی فکر می کنند با آمدن آمریکایی ها همه چیز درست می شود؟! اما این در حالی است که آنان برای سواری گرفتن قصد تسلط دوباره ایران را دارند.

وی با اشاره به رشادتهای شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حریم اهل بیت (ع) اظهار کرد:شهدا رفتند تا انقلاب از حرکت باز نماند و به برکت همین شهدا امروز خادمین شما در حرم های شریف درکشور عراق با وحدت حول محور امام حسین (ع) به زائرین خدمت رسانی می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) مشکلات کشور را حل شدنی دانست و تصریح کرد: کشوی ایران با این درجه ورتبه بالا در سطوح مختلف می تواند مشکلات اقتصادی را حل کند اما لازمه آن داشتن روحیه جهادی است.

وی داشتن روحیه جهادی برای مسئولین را یک ضرورت بیان و تاکید کرد: تلاش های شهید تهرانی مقدم در حوزه موشکی و مرحوم آشتیانی در زمینه سلول های بنیادین الگو های ممتازی است که این تلاش ها حاصل روحیه جهادی که شایسته تقدیر است.

سانی خانی در پایان تاکید کرد: در برابر استکبار با روحیه جهادی توام با بصیرت ایستاده ایم و با همین دو عنصر( روحیه جهادی و بصیرت) بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

ارسال نظرات