خبرهای داغ:

مانور پدافند غیرعامل در بوکان برگزار شد

مانور پدافند غیرعامل در بوکان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۵۱۲۶
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، با هدف آمادگی در برابر هر گونه حادثه احتمالی و در هفته پدافند غیرعامل مانور پدافند غیرعامل در بوکان و به میزبانی دبیرستان فردوسی برگزار شد.

در حاشیه این مانور که سناریوی کمک و امداد رسانی بعد از حمله هوای به مدارس بوکان تمرین شد مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار داشت: این مانور با مشارکت هلال احمر، آموزش و پرورش، سپاه، نیروی انتظامی، آتش نشانی، ادارات برق، گاز، آب و فاضلاب، مخابرات و با حضور بیش از 500 نفر از دانش آموزان واحد آموزشی فردوسی برگزار شد.

سلیمان مام عزیزی هدف از برگزاری این مانور را ایجاد آمادگی در دانش آموزان در برخورد با حوادث طبیعی و غیر طبیعی ذکر کرد و افزود: با توجه به شرایط سنی که دانش آموزان در آن قرار دارند می توانند بیشترین تأثیر و کمک رسانی را به مردم در مواقع ضروری و حوادث داشته باشند.

وی همچنین عنوان کرد: با برگزاری چنین مانورهایی می توان میزان آمادگی و سرعت عمل ارگان های مرتبط در این گونه حوادث را سنجیده و ارزیابی کرد که خوشبختانه امروز شاهد عملکرد مثبت تمامی این ارگان ها بودیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات