امام جمعه میاندوآب گفت: هیهات من الذّله شعار محوری انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۷۵۱۲۵
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

 حجت الاسلام حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: تاریخ پر از دشمنی های آمریکا با ملت ایران است و ایران در هشت سال جنگ تحمیلی، حمله به هواپیمای مسافربری و قضیه بدعهدی در برجام که تمام دنیا را به صلح و آرامش امیدوار می کرد این موضوع را شاهد بوده ایم و استکبار در این 40 سال به بهانه های مختلف با ما دشمنی کرده است..

حسن زاده با بیان اینکه امام حسین(ع) در مقابل استکبار ایستادند، تصریح کرد: در عصر حاضر نیز امام خمینی(ره) و نایب برحق ایشان امام خامنه ای(مدظله العالی) در مقابل استکبار زمانه ایستادند و با آن مبارزه کردند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه باید همواره با استکبار مبارزه کرد، افزود: نخستین راه مقابله با استکبار این است که دست به دست هم داده و توطئه تحریم را حنثی کرد و در مقابل استکبار ایستاد.

وی قدرت نظامی و دفاعی را مولفه دوم ایستادگی در مقابل استکبار عنوان و اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش مقتدر و نیروی انتظامی پرتوان توانسته اند امنیت را در کشور برقرار کنند و باید قدر قدرت موشکی و نیروهای مسلح و نظامی و انتظامی خود را بدانیم.

حسن زاده تصریح کرد: اگر امروز حشد الشعبی در عراق امنیت را برقرار می کند، همه الهام گرفته از نیروی بسیجی جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه تقویت قدرت اقتصادی و نظامی باید همگام با اتحاد و همدلی حول محور ولایت باشد، گفت: ولایت فقیه نقطه اتحاد و حبل الله است.

انتهای پیام

ارسال نظرات