مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: دوره پدافندغیرعامل ویژه نونهالان گیلانی در رشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۵۱۱۸
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، محسن جعفری ظهر امروز در مراسم اختتامیه دوره ویژه پدافند غیرعامل نونهالان گیلانی در مدرسه بهار رشت، اظهار داشت: این دوره در هشت کلاس و 12 ساعت برای کودکان و نونهالان شش تا 12 سال برگزار شد.

وی با بیان اینکه 216 نفر در این دوره آموزش دیدند اعلام کرد: اساتید علوم ارتباطات و مربیان ویژه سازمان بسیج رسانه گیلان در دوره مذکور تدریس کردند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر برگزاری دوره‌های سواد رسانه‌ای و پدافند غیرعامل برای کودکان و نونهالان گفت: سازمان بسیج رسانه برای آحاد جامعه برنامه‌ریزی آموزشی و بصیرتی دارد.

جعفری با بیان اینکه 100 دوره سواد رسانه‌ای تا پایان امسال در مدارس، مساجد و دانشگاههای گیلان برگزار می شود، تصریح کرد: تاکنون 83 درصد این دوره‌ها برگزار شده است.

به گفته وی برای تمام شرکت‌کنندگان گواهی معتبر پایان دوره صادر شده و برگزیدگان دوره های شهرستانی در دوره تربیت مربی سواد رسانه‌ای شرکت می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان ابراز داشت: تلاش داریم تا جزوه‌های ویژه پدافندغیرعامل را برای رده‌های مختلف سنی تهیه، تدوین و منتشر کنیم.

جعفری با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی سازمان بسیج رسانه استان گیلان در 18 کانون شهرستانی این سازمان تاکید کرد: برگزاری تمامی دوره‌های این سازمان رایگان است.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا در مقابل جنگ نرم دشمن آفندی عمل کنیم خاطرنشان کرد: سازمان بسیج رسانه برای تشکیل جبهه فراگیر رسانه‌های انقلابی تلاش مضاعفی دارد.

انتهای پیام/ ع

ارسال نظرات