نماینده ولی‌فقیه در گیلان به عبرت دشمن در حمله به ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز دشمن از هر دوره‌ای آگاه‌تر، قوی‌تر و رسانه‌ای‌تر شده و ابزار رسانه در اختیار اوست اما جنگ نظامی علیه ایران را دیگر در خیال خود نمی‌گنجاند.
کد خبر: ۹۰۷۵۰۹۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در یادواره ۸۵۰ شهید دانش‌آموز استان گیلان هم‌زمان با برگزاری یادواره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز سراسر کشور در سالن اجتماعات دبیرستان شاهد دختران حضرت فاطمه زهرا (س) آموزش‌وپرورش رشت با اشاره به ویژگی دوران نوجوانی و جوانی اظهار کرد: جوان نشاط دارد و با افزایش سن، نشاط در انسان کاهش پیدا می‌کند.

وی با تأکید بر شورآفرینی نوجوانان و جوانان افزود: آرمان‌گرایی سومین ویژگی نوجوانان و جوانان محسوب می‌شود ضمن اینکه به دلیل آرمان‌خواهی به دنبال قرار گرفتن در بلندی است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر کشف استعداد نوجوانان و جوانان توسط معلمان بیان کرد: پدر و مادران نیز باید در کشف استعداد فرزندان خود تلاش کنند.

فلاحتی به وجود نشاط، شور و آرمان‌خواهی در نوجوانان و جوانان ایرانی اشاره کرد و گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس جوانان ما با سه ویژگی مذکور در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه وجود ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید در کشور برگرفته از ویژگی جوانان است افزود: امروز بصیرت و آگاهی نوجوانان و جوانان ما از تمام دوره‌های تاریخ ایران بالاتر و بیشتر است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان نوجوان و جوان ایرانی را دارای اندیشه‌ای بلند خواند و گفت: جوانان دیگر کشورهای مسلمان می‌گویند افتخار ما این است که حامیان ما جوانان ایرانی هستند.

فلاحتی با اشاره به حرکت بامعرفت، بافهم و باشعور نوجوانان و جوانان ایرانی در جامعه بیان کرد: امر مذکور نشان می‌دهد نوجوانان و جوانان ما بسیار بالنده هستند.

وی به عبرت دشمن در حمله به ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز دشمن از هر دوره‌ای آگاه‌تر، قوی‌تر و رسانه‌ای‌تر شده و ابزار رسانه در اختیار اوست اما جنگ نظامی علیه ایران را دیگر در خیال خود نمی‌گنجاند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن در هشت سال دفاع مقدس جوانان ایران اسلامی را آزموده است افزود: اگر دشمن به خود جرأت دهد علیه نظام اسلامی اقدامی انجام دهد، هزاران جوان بصیر مانند شهید فهمیده در کشور وجود دارد که در برابر استکبار ایستادگی می‌کنند.

انتهای پیام/84008

ارسال نظرات