فرمانده واحددانش آموزی شاهدان کوثر خمین در گفتگو با بسیج؛
فرمانده واحددانش آموزی شاهدان کوثر خمین گفت: مرور خاطرات و روایت آنچه که بر جوانان و نظام ما از ایستادگی و مقاومت و تلاش مجاهدانه گذشت، میتواند مسیر زندگی دانش آموزان را در طول عمر آنان به سمت تعالی و پیشرفت سوق دهد
کد خبر: ۹۰۷۵۰۸۵
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

 زهراملکی فرمانده واحد دانش آموزی دبیرستان شاهدان کوثر خمین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین ؛ راهیان نور را جذاب وبسیاردل انگیزبرای دانش آموزان بسیجی تصویر و افزود:حال وهوای شلمچه ،هویزه ،فکه وفتح المبین فضایی عاشقانه وعارفانه ی باشهداءوخدا برای دانش اموزان است.

 ملکی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اردوهای راهیان نور گفت: ایجاد زمینه مناسب برای زیارت با معرفت زائران و جلوگیری از تحریف و یا فراموشی حماسه بزرگ دفاع مقدس از مهم‌ترین نکات در فرمایشات رهبر انقلاب است که امیدوار هستیم به درستی این اقدامات صورت گیرد و سفرهای تحول آفرین راهیان نور بیش از گذشته اثربخش باشد. 

در مناطق عملیاتی شاهد ایثار جوانان  و نوجوانان که هم سن وسال خودمان بوده اند هستیم.

 بابرنامه ریزی های صورت گرفته انشاءالله ماباروز28ماه صفرعازم سرزمین های راهیان نورمی باشیم که این سفربه مدت 3روز و ازیادمان های شهدای گمنام اندیمشک،هویزه ،شلمچه،اروندکنارو..بازدیدبعمل آوریم.

فرمانده واحددانش آموزی کوثر خمین گفت : یادمان های شهدا یادآور کسانی است که همه هستی خود را در طبق اخلاص نهاده و از دین و میهن دفاع کردند.

وی افزود: مرور خاطرات و روایت آنچه که بر جوانان و نظام ما از ایستادگی و مقاومت و تلاش مجاهدانه گذشت، می تواند مسیر زندگی دانش آموزان را در طول عمر آنان به سمت تعالی و پیشرفت سوق دهد.

ملکی گفت :دربرنامه ریزی های صورت گرفته داخل اتوبوس یک طلبه خواهرجهت ارتقاءسطح فکری ،اعتقادی واحکام زائرین ویک راوی جهت روایتگری مناطق عملیاتی برنامه ریزی شده است.

وی گفت :مارشادت را از شهید 13 ساله آموختیم که نارنجک به کمرخودبست وبه زیرتانک رفت،امانت را ازشهیدنوجوانی آموختیم که قبل ازاینکه خود رابرای هموار ساختن راه لشکریان روی سیم خارداربیندازد،پوتین های خود را درآورد و گفت:اینها هم نو و تمیز وقابل استفاده اند ومال بیت المال است و سپس خودرا فدای امررهبرش کرد.غیرت راازشهید 11 ساله ای که حکم جهادش را ازدست رهبر زمانه اش گرفت.منطقه اروند رودبرایم یادآورغواصان دست بسته است واروندبرایم جنگ تن به تن رامعنامی کرد به طوری که ازساحل اروند عراق به خوبی دیده می شود.

نوشتن ازشلمچه ،هویزه وفتح المبین بسیارسخت است زیرانمی توان فضای معنوی وعاشقانه ی ان راتوصیف کنم.

توصیه من به تمام دوستان وهم شاگردی های خودم این است که دراین سفرپرشورحضورپیدانمایند ودراخرسخن خودرا بااین متن پرفیض به پایان می رسانم.

انشاءالله بااین اخلاص درنیت ،همواره زیرسایه قران وآهل بیت باشیم به برکت تقوای درعمل  روزبه روز،دم به دم،بیش ازبیش،زیرخیمه حضرت زهراء(س)قراربگیریم وهم اکنون مارادرزمره رزمندگان اسلام ودرپایان مارادرزمره شهداءثبت نماید.

ارسال نظرات