مسئول مجمع رهروان امر به معروف استان بوشهر:

18 هزار نفر در استان بوشهرعضو مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر هستند

مسئول مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان بوشهر گفت: در حال حاضر 18 هزار نفر نیروی مردمی در استان عضو این مجمع هستند.
کد خبر: ۹۰۷۵۰۳۲
|
۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر،سرهنگ خضر فقیه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر زیر بنای همه حرکات اجتماعی است، اظهار داشت: مهمترین و بالاترین معروف در درجه اول ایجاد و حفظ نظام اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه همه موظف به حرکت در مسیر معروف ها هستیم، افزود:حفظ عزت و آبروی ملت ایران، اعتلای فرهنگ سلامت محیط اخلاقی و خانوادگی، تکثیر و تربیت نسل جوان، رونق اقتصادی و گسترش علم و فناوری و استقرار عدالت قضایی و اقتصادی و تلاش برای وحدت اسلامی از برجسته ترین معروف هاست.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر عنوان کرد:کمک به دشمنان اسلام و تضعیف نظام و فرهنگ اسلامی و اقتصاد جامعه و علم و فناوری نیز بزرگترین منکرات است.

وی گفت: اکنون نظام اسلامی ایجاد شده است و برای حفظ و تداوم آن باید تلاش کنیم.

این مقام مسئول با تأکید بر لزوم مطالبه گر بودن در بحث فریضه امر به معروف و نهی از منکر یاد آور شد: برای احیای این واجب فراموش شده باید از جناح بازی های مرسوم سیاسی بپرهیزیم و با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب در راستای زنده نگه داشتن ارزش ها گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: برای تحقق این مهم باید لشکر مطالبه گری راه اندازی شود و هر روز تذکر لسانی بدهیم.

فقیه با اشاره به اینکه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر مردمی است، افزود: در حال حاضر کارگروه های مدونی تشکیل شده و 18 هزار نیروی مردمی عضو مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر هستند.

وی ابراز کرد: این مجمع در تمام شهرستان های استان بوشهر تشکیل شده است.

براساس این گزارش در این نشست قاسم غلامحسینی و مریم دریانورد به بعنوان مسئولین مجمع امر به معروف و نهی از منکر برادران و خواهران شهرستان دیر معرفی شدند.انتهای خبر/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار