خبرهای داغ:
مصاحبه با فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر به مناسبت 13 آبان
کد خبر: ۹۰۷۵۰۲۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از روانسر بیان نمود: روز 13 آبان ماه که در تقویم کشور بعنوان روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری شده است یاد آور سه واقعه  بسیار مهم در تاریخ معاصر کشور می باشد. روز 13 آبان سال 1343 یادآور سالروز تبعید حضرت امام (ره)به ترکیه بوده که این تبعید بواسطه مواضع محکم امام  در خصوص قانون کاپیتولاسیون بود. روز 13 آبان سال 1357 دانش آموزان با تعطیلی مدارس به دانشگاه تهران رفته  و همراه با دانشجویان شعارهای ضد رژیم سردادند که ماموران رژیم پهلوی دانش آموزان را به رگبار بسته و 56 نفر شهید و صدها نفر زخمی شدند. که این روز به خاطر گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانش آموزان به نام روز دانش آموز نامگذاری گردید.

وی ادامه داد: در 13 آبان سال 58 نیز یک واقعه بسیار مهم بزرگ رخ داد که حضرت امام از آن بعنوان انقلاب دوم نام برددند. در این روز دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را تصرف کردند و برای همیشه این جاسوس خانه تعطیل شد. این سه روز از ایام الله بوده و ملت غیور ایران هرساله این مناسبت ها را با برگزاری راهپیمایی بر ضد استکبار گرامی میدارند.

ایشان تصریح نمودند: به یاری خداوند متعال در سالی که رئیس جمهور احمق آمریکا تهدیدات و تحریم های بیشتری را علیه ملت عزیزمان اعمال کردند.تا شاید مردم را از نظام و انقلاب دلسرد کند، همگان شاهد حضور کم نظیر مردم عزیز در تمامی نقاط کشور در راهپیمایی ضد استکباری بودیم . همه مسئولان باید قدردان این ملت شریف و بصیر همیشه در صحنه باشیم.

جناب سرهنگ الفتی در پایان از حضور پرشور تمامی اقشار و اصناف و بسیجیان و احاد مردم در راهپیمایی ضد استکباری 13آبان شهرستان روانسر تقدیر نمودند.

ارسال نظرات