خبرهای داغ:
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین:
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: شهدا در مسیر الهی گام برداشتند و چون نیت خالصانه داشتند جاودانه شدند و اگر بتوانیم ما نیز در این مسیر گام برداریم به سعادت می رسیم.
کد خبر: ۹۰۷۵۰۰۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در آستانه برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین یادواره شهدای دانش آموز استان قزوین روز سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان و خانواده معظم شهدا و ایثارکران و خواهر شهید فهمیده در دبیرستان شاهد نرگس قزوین برگزار شد.
مرتضی سمیعی دراین یادوره گفت:ترویج فرهنگ شهادت درجامعه می تواند زمینه کاهش آسیب های اجتماعی رامهیا کرده ومارادر برابر بسیاری از مشکلات مصون کند.
وی بیان کرد: شهدا در مسیر الهی گام برداشتند و چون نیت خالصانه داشتند جاودانه شدند و اگر بتوانیم ما نیز در این مسیر گام برداریم به سعادت می رسیم.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین یادآورشد: باید بتوانیم در شرایط حساس کنونی دانش آموزان را با فرهنگ شهادت، فعالیتهای جهادی آشنا کنیم تا بتوانیم جوانانی بصیر و آگاه و متعهد برای آینده تربیت کرده و تحویل جامعه دهیم.
سمیعی بیان کرد: باید بدانیم امروز دشمنان جمهوری اسلامی از نبرد نظامی عاجز شده اند اما با تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی می خواهند به اهداف خود برسند که ما نیز باید هوشیار باشیم و با آن مقابله کنیم.
سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز نیز در این مراسم گفت: دانش آموزان باید شهید فهمیده ها را الگوی خود قرار دهند تا در مسیر درست قرار گیرند و بتوانند به کشور خدمت کنند.
وی بیان کرد: برگزاری یادواره ها بهترین فرصت برای آشنایی نسل جوان بویژه دانش آموزان با ارزشهایی است که شهدا برای اعتلای آن جانشان را فدا کردند و جاودانه شدند.
در این مراسم از خانواده های شهید دانش آموزی و شهید فهمیده تجلیل شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها