یادواره 36هزار شهید دانش آموزی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهالدت در بین نسل جوان و آینده ساز انقلاب اسلامی در شهرستان فنوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۴۹۳۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرنگار بسیج از فنوج، یادواره ۳۶ هزار شهید دانش آموزی با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و اعضای شورای اداری در شهرستان فنوج برگزار شد.

سروان پاسدار روح الله زمانی نی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج در این مراسم با اشاره به نقش اتحاد و یکدلی ملت ایران در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، افزود: وحدت رمز پیروزی ما در جنگ نابرابر مقابل دشمنان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود که امروزه آن تبدیل به الگویی برای کشور‌های مظلوم جهان شده است.

وی گفت:دشمن در چهل سال گذشته وحدت ما را نشانه گرفته است، اما ما ملت ایران ثابت کرده ایم در هر شرایطی پشتیبان و حامی نظام اسلامی خود هستیم و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ چیزی دریغ نخواهیم کرد.


سروان زمانی نیا ایران را امن‌ترین کشور آسیا دانست و ادامه داد:امروزه امنیت کشور به مردم سپرده شده است و این مردم هستند که فضای امنی را در کشور فراهم کرده اند که این نشانه همراهی و همگامی ملت با حکومت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج بیان کرد: مردم ما از خیانتکار بیزار است و با اقتدار در مقابل آن خواهد ایستاد و اعتقادات و ارزش‌های خود را به بهای اندکی نخواهد فروخت.

این مسئول اظهار داشت:دشمنان اسلام بدانند زمانی که انقلاب ما سال‌های ابتدایی خود را سپری می‌کرد هشت سال با دنیا جنگید و به پیروزی است و اکنون که چهل سال از عمر آن می‌گذرد دیگر هیچ تهدیدی توان مقابله با آن را ندارد.

لازم به ذکر است:در این مراسم از بسیجیان فعال دانش آموزی در عرصه‌های اردو‌های جهادی وطرح هجرت ۳ تقدیر بعمل آمد.
ارسال نظرات