خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فجر فارس خبر داد:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فجر فارس گفت: در هفته بسیج دانش آموزی و در دهه استکبار ستیزی، واحد های مقاومت ما در سراسر استان فارس، چه در مدارس پسرانه و چه مدارس دخترانه، برنامه های مختلفی از جمله یادواره شهدا، جشنواره «جشنواره چرا مرگ بر آمریکا» و غیره برگزار کردند.
کد خبر: ۹۰۷۴۹۰۴
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سجاد توکل مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فجر فارس در مصاحبه با خبرنگار تنویر به مناسبت روز 13 آبان و هفته بسیج دانش آموزی گفت: باور ما در بسیج دانش آموزی اینست که اگر بخواهیم انقلاب باقی بماند، باید انقلابی بمانیم و برای انقلابی ماندن چاره ای نداریم جز اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی به مثابه نسل اول که انقلاب و جنگ را اداراه کردند، با همان روحیات باقی بمانند.

اجرای برنامه های مختلف در هفته بسیج دانش آموزی

وی افزود: در مجموعه امین و انقلابی سازمان بسیج دانش آموزی با برنامه هایی که در در این هفته با موضوعات بصیرت افزایی، فضای مجازی و مانند اینها اجرا شد، تقویت جسم و روح دانش آموزان مدّ نظر قرار گرفت.

توکّل ادامه داد: در هفته بسیج دانش آموزی و در دهه استکبار ستیزی، واحد های مقاومت ما در سراسر استان فارس، چه در مدارس پسرانه و چه مدارس دخترانه، برنامه های مختلفی از جمله یادواره شهدا، جشنواره «جشنواره چرا مرگ بر آمریکا» و غیره برگزار کردند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی فارس در ادامه خاطرنشان کرد: تمامی این برنامه ها در شیراز، به تجمع عظیم در 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی ختم شد که در حاشیه این تجمع و راهپیمایی، غرفه ها و نمایشگاه هایی با موضوعات متنوع به همت بسیج دانش آموزی برپا شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها