امام جمعه کاشمر در جمع نیرو‌های کادر و ظیفه سپاه ناحیه این شهرستان:
امام جمعه کاشمر بیان داشت: شهادت امام حسن مجتبی (ع) از مظلومانه‌ترین شهادت‌ها در بین ائمه ما می‌باشد و  این امام بزرگوار در مسیر اسلام سختی‌های فروانی را متحمل شده اند.
کد خبر: ۹۰۷۴۸۸۱
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با نزدیک شدن به سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم ذکر مصیبتی با حضور نیرو‌های کادر و ظیفه سپاه ناحیه کاشمر و با حضور عموم مردم در محل بیت امام جمعه  شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حضرت حجت الاسلام و المسلمین واعظی در ابتدا به شهادت امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد و گفت: شهادت امام حسن مجتبی (ع) از مظلومانه‌ترین شهادت‌ها در بین ائمه ما می‌باشد و  این امام بزرگوار در مسیر اسلام سختی‌های فروانی را متحمل شده اند.

واعظی گفت: از صدر اسلام تاکنون کسانی به دنبال خدشه دار کردن اسلام و مسلمین بوده اند و می‌خواستند به اسلام ضربه بزنند، ولی با یاری پرورگار این امر محقق نشده است. از خلفای عباسی گرفته تا رضاه شاه پهلوی همه به دنبال این بودند که نقش اسلام را در بین مردم کمرنگ کنند و لی ما مشاهده کردیم که نه تنها اسلام در بین مردم کمرنگ نشد بلکه باعث شد روح تازه تری را به خود بگیرد. چراکه این نوری است که هیچ کس نخواهد توانست آن را خاموش کند.

وی گفت: روزی خاطره‌ای از آقای قرائتی شنیدم که می‌گفت به کشور دانمارک برای سخنرانی رفتم و در آنجا از مردم از کاریکاتور توهین آمیز به پیامبر (ص) سوال کردم و مردم می‌گفتند از روزی که این اتفاق افتاده است باعث شده عده بیشتری علاقه‌مند به اسلام شوند و درباره آن مطالعه و تحقیق بیشتری کنند که این خود باعث هراس و ترس در بین دشمنان اسلام شده بود.

وی تصریح کرد: دشمنان این نظام وا نقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون  سعی در تخریب اسلام و کشور داشته‌اند که نمونه بارز آن را می‌توان به حادثه صحرای طبس اشاره کرد که نیرو‌های امریکایی سعی در از بین بردن مراکز مهم کشور را داشتند ولی به یاری خداوند این امر محقق نشد و با شکست آن‌ها مواجه شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها