خبرهای داغ:
علیخانی عنوان کرد: استقلال و امنیت کشور ما مدیون ایستادگی شما خانواده های شهداست و هیچ چیزی در دنیا ارزش ایستادگی و صبر و ایثار شما را ندارد
کد خبر: ۹۰۷۴۸۴۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در راستای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین، برنامه ها و مراسمات خاصی برگزار شد که یکی از این این برنامه ها، دیدار مسوولان استانی با خانواده های معزز شهدا بود.
در همین راستا، علیخانی بخشدار قزوین به همراه اکرم نجفی مدیرکل امور روستایی استانداری و اعضای کنگره شهدا و اداره کل بنیاد شهید استان قزوین، ضمن دیدار با خانواده شهیدان هاشم محمودی، اصغر مرادی و شهید حیدری، از این خانواده های معزز جهت حضور در کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین دعوت به عمل آمد.
علیخانی بخشدار قزوین ضمن دیدار با خانواده شهدای یاد شده بیان کرد: هشت سال جنگ نابرابر در کشور ما رخ داد و ایران با وجود تنهابودن در مقابل کشورهای حامی عراق، رشادتهای زیادی از مردم این سرزمین را شاهد بود. مادرانی که فرزندانشان را برای دین و شرف و انقلاب راهی میدان های رزم کرده و فرزندانشان در این راه از جان خود گذشتند.
وی گفت: امروز اگر ما چیزی داریم مدیون خانواده شهدا هستیم که دوری فرزندان خود را تحمل کرده و سخاوتمندانه آنها را تقدیم دین و میهن کردند.
بخشدار قزوین اظهار کرد: ایثار شهدا و خانواده هایشان از نظر معنوی قابل بیان نیست و در بحث مادی وظیفه ما رسیدگی به خانواده های شهداست به ویژه شهدایی که با آگاهی تمام به میدان های جنگ رفتند.
وی افزود: استقلال و امنیت کشور ما مدیون ایستادگی شما خانواده های شهداست و هیچ چیزی در دنیا ارزش ایستادگی و صبر و ایثار شما را ندارد.
بسیجی شهید هاشم محمودی، در یکم خرداد ۱۳۴۳، در روستای حمیدآباد کوهپایه از توابع شهر قزوین به دنیا آمد. وی دهم اردیبهشت ۱۳۶۵، در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

استقلال و امنیت کشور مدیون ایستادگی خانواده شهدا
بسیجی شهید اصغر مرادی، بیست و پنجم بهمن ۱۳۴۸، در روستای عبدل‌آباد از توابع شهر قزوین به دنیا آمد. وی بیست و پنجم دی ماه ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر اصابت گلوله به سینه و پا، به شهادت رسید.

استقلال و امنیت کشور مدیون ایستادگی خانواده شهدا
بسیجی شهید رضا حیدری، دوم آبان ماه ۱۳۴۶، در روستای عبدل‌آباد از توابع شهر قزوین به دنیا آمد. وی بیست و نهم دی ماه ۱۳۶۷، در منطقه مهران در درگیری با گروهک ضدانقلاب بر اثر اصابت گلوله تانک به شهادت رسید.

استقلال و امنیت کشور مدیون ایستادگی خانواده شهدا
گفتنی است در حاشیه دیدار با خانواده معزز شهیدان هاشم محمودی، اصغر مرادی و شهید رضا حیدری و ضمن دعوت از این خانواده های گرانقدر جهت حضور در کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین، با اهدا لوح و هدایایی از آنها تجلیل شد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها