خبرهای داغ:
انبارلویی از تولید و پخش برنامه‌های متنوع با موضوع چهلمین سلگرد پیروزی انقلاب اسلامی تا ۲۲ بهمن سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۴۸۲۷
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

سعید انبارلویی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین،  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین از تولید و پخش برنامه‌های متنوع با موضوع چهلمین سلگرد پیروزی انقلاب اسلامی تا ۲۲ بهمن سال جاری خبر داد و بیان کرد: علاوه بر پخش برنامه‌های روزانه در بخش‌های مختلف، در حوزه های صدا، سیما و خبر برنامه‌های ویژه چهل سالگی انقلاب در حال ساخت، تدوین و پخش است.
انبارلویی افزود: در معاونت سیما برنامه «چهلستون» با هدف بررسی فراز و فرود های چهل سال انقلاب در قزوین و مصاحبه با چهره های مطرح استان در جریان شکل گیری انقلاب از شبکه قزوین در حال پخش است. برنامه «روزی روزگاری قزوین» هم که با نگاهی تحلیلی به رویدادهای قزوین در دوره های مختلف تاریخی می پردازد با همین رویکرد از سیمای مرکز قزوین پخش می شود.
وی با اشاره به اختصاص بخشی از زمان برنامه های روزانه شبکه قزوین به موضوع چهل سالگی انقلاب تا بهمن ماه امسال خاطرنشان کرد: تولید یک «ویدئو گرافیک» با موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان قزوین در 13قسمت دو دقیقه ای و تولید 10کلیپ پنج دقیقه ای با همین موضوع در دستور کار رسانه استانی قرار دارد که این تولیدات به مرور تا 22بهمن از شبکه قزوین پخش خواهد شد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین اظهار داشت: رادیو قزوین هم با تولید 61 قسمت مستند رادیویی به استقبال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رفته است.
وی تصریح کرد: این مستندها در سه بخش تولید شده است که شامل مستند «تاهمیشه ماندگار» در 40 قسمت با موضوع معرفی چهره ها و رجال انقلابی استان؛ مستند «فریاد سرخ» در 7 قسمت با موضوع تبیین نقش اقشار و گروه های فرهنگی ـ اجتماعی استان در پیروزی انقلاب و مستند «منادیان آزادی» در 14 قسمت با موضوع معرفی شهدای انقلاب اسلامی در استان است و تا بهمن ماه روی آنتن رادیو می رود. نمایش رادیویی «فرزند بهشت» هم در 3 فصل با موضوع معرفی گوشه هایی از زندگانی آیت الله سیدحسن موسوی شالی و نقش مبارزاتی ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی از صدای مرکز قزوین در حال پخش است. علاوه بر این تولیدات رادیو قزوین در برنامه های روزانه خود نیز به تناسب موضوع برنامه، فرا رسیدن چهل سالگی انقلاب را برای شنوندگان تبیین می کند.
سعید انبارلویی گفت: خبر مرکز قزوین هم در برنامه هایی همچون گفتگوی ویژه خبری، گفتگو در بخش خبر20، تولید و پخش گزارش های تولیدی و مستندهایی که بعد از بخش های خبری پخش می شود به پیشرفت و معرفی دستاوردهای علمی،صنعتی و اقتصادی استان قزوین در طول چهل سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها