خبرهای داغ:

مصاحبه 13 آبان سپاه ناحیه گیلانغرب

13 آبان مصاحبه فرماندهی محترم سپاه ناحیه گیلانغرب و مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه انجام شد
کد خبر: ۹۰۷۴۸۱۱
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

 به گزارش خبرنگار بسیج ازگیلانغرب: حجت الا سلام والمسلمین محمدی مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گیلانغرب  در این مصاحبه فرمودند حضرت امام (ره) چهار عنوان ویژه به آمریکا دادند 1- استکبار جهانی 2- شیطان بزرگ 3- تروریست با لذات 4- ام الفساد قرن

و یک جمله مهم هم فرمودندکه رابطه ما با امریکا رابطه گرگ و میش است یعنی امام (ره) راه را برای همیشه بستند که نشود با شیطان بزرگ وارد روابط استراتژیک شد. شاید  در شرایطی مناسبات تاکتیکی وجود داشته باشد  اما هیچگاه به سطح استراتژیک نخواهد رسید.

ایشان در ادامه فرمودند آمریکا از سال 1338 تا کنون از هیچ جنایتی علیه ایران و انقلاب اسلامی هیچ کوتاهی نکرده و هدف اساسی رژیم حاکم آمریکا تغییر رژیم در ایران است و هم این جنایت ها و کارشکنی ها و تحریم های اقتصادی و جنگ های رسانه ای و روانی و ... برای رسیدن به تغییر نظام اسلامی و تا این کار را انجام ندهد از پای نخواهد نشست البته این مسیر را گام به گام پیش می برد که انشا ء الله با پیروی از ولایت و هوشیاری مسئولین خود نظام آمریکا رو به اضمحلال و نابودی است.

جناب سرهنگ سلیمی فرمانده محترم سپاه گیلانغرب در مورد 13 آبان و شعار مرگ بر آمریکا فرمودند شعار مرگ بر آمریکا نشان گرفته از تعلیمات و آموزه های دینی  دارد و تسخیر لانه جاسوسی یک انقلاب دیگر پس از انقلاب اسلامی بود و این انقلاب و مبارزه با استکبار تا پیروزی ادامه دارد انشاءالله.

ارسال نظرات
آخرین اخبار